Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5380
Title: ФОНЕТИЧНІ ТРУДНОЩІ ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ АНГЛІЙСЬКОЮ ВИМОВОЮ
Other Titles: ФОНЕТИЧЕСКИЕ ТРУДНОСТИ ОВЛАДЕНИЯ БУДУЩИМИ УЧИТЕЛЯМИ АНГЛИЙСКОГО ПРОИЗНОШЕНИЯ
PHONETIC DIFFICULTIES OF MASTERING THE FUTURE TEACHERS IN ENGLISH PRONUNCIATION
Authors: Таран, А. В.
Taran, A.
Keywords: англійська мова
фонетичні труднощі
майбутні вчителі
магістерські роботи
английский язык
фонетические трудности
будущие учителя
магистерские работы
english language
phonetic difficulties
future teachers
master's work
Issue Date: 13-May-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Таран А. В. Фонетичні труднощі оволодіння майбутніми вчителями англійською вимовою / А. В. Таран // Наука та освіта в дослідженнях молодих учених : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молодих учених, Харків, 13 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2021. – С. 101–103.
Abstract: У статті розглянуто оволодіння іншомовною фонетичною компетентністю та подоланням певних труднощів, що виникають у тому числі внаслідок артикуляційно-акустичних особливостей звуків мови, що вивчається. У контексті навчання іншомовної вимови майбутніх учителів англійської мови передбачення означених труднощів надає викладачу можливість спрямувати роботу на занятті на їх уникнення або подолання, що робить процес формування фонетичних навичок і вмінь більш ефективним. В статье рассмотрено овладение иноязычной фонетической компетентностью и преодолением определенных трудностей, возникающих в том числе вследствие артикуляционно-акустических особенностей звуков изучаемого языка. В контексте обучения иноязычного произношения будущих учителей английского языка предвидение указанных трудностей предоставляет преподавателю возможность направить работу на занятии по их избежанию или преодолению, что делает процесс формирования фонетических навыков и умений более эффективным. The article considers the mastery of foreign phonetic competence and overcoming certain difficulties that arise, including due to the articulatory and acoustic features of the sounds of the language being studied. In the context of teaching foreign pronunciation of future English teachers, anticipation of these difficulties gives the teacher the opportunity to direct the work in the classroom to avoid or overcome them, which makes the process of developing phonetic skills and abilities more effective.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5380
Appears in Collections:Кафедра англійської фонетики і граматики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
А. В. Таран. Фонетичні труднощі.pdf942.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.