Фонетичний аспект у методиці навчання французької мови на початкових етапах (урок "зеро")

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2019-11-15
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті доведено, що зростає величезна потреба в ефективному і якісному вивченні іноземних мов, метою якої є формування комунікативної компетенції учнів, яка зазвичай передбачає оволодіння мовою в усній та письмовій формі. Розглянуто особливості роботи над корекцією вимови учнів у ході проведення уроку «зеро». В статье доказано, что растет огромная потребность в эффективном и качественном изучении иностранных языков, целью которой является формирование коммуникативной компетенции учащихся, которая обычно предполагает овладение языком в устной и письменной форме. Рассмотрены особенности работы над коррекцией произношения учащихся в ходе проведения урока «зеро». The article proves that there is a growing demand for effective and high-quality learning of foreign languages, the aim of which is to form communicative competence of students, which usually involves mastering the language in oral and written form. The features of work on the correction of students' pronunciation in the course of the lesson "zero" are considered.
Опис
Ключові слова
вивчення іноземних мов, французська мова, фонетика, студентські роботи, изучение иностранных языков, французский язык, студенческие работы, foreign language learning, French, phonetics, student work
Цитування
Толмачова К. Фонетичний аспект у методиці навчання французької мови на початкових етапах (урок "зеро") / К. Толмачова // Матеріали ІІ студентської науково-практичної конференції, присвяченої Міжнародному дню студента, Харків, 15 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Т. В. Подуфалової]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 75–76.