Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5353
Назва: МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ НОРВЕГІЇ ДО РОБОТИ З СІМ’ЄЮ
Інші назви: МЕТОДЫ ИССЛЕДОВАНИЯ ПРОБЛЕМЫ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НОРВЕГИИ К РАБОТЕ С СЕМЬЕЙ
METHODS OF STUDYING THE PROBLEM OF TRAINING NORWEGIAN FUTURE TEACHERS TO WORK WITH THE FAMILY
Автори: Трухан, Г. В.
Trukhan, H.
Ключові слова: порівняльна педагогіка
робота з сім’єю
підготовка вчителів в Норвегії
аспірантські роботи
сравнительная педагогика
работа с семьей
подготовка учителей в Норвегии
аспирантские работы
comparative pedagogy
work with family
Teacher training in Norway
postgraduate work
Дата публікації: 13-тра-2021
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Трухан Г. В. Методи дослідження проблеми підготовки майбутніх вчителів Норвегії до роботи з сім'єю / Г. Е. Трухан // Наука та освіта в дослідженнях молодих учених : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молодих учених, Харків, 13 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2021. – С. 103–105.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто дослідження системи вищої педагогічної освіти Норвегії, як країни з найвищим у світі рівнем життя, найбільш високим показником індексу людського розвитку (ІЛР), одним із критеріїв якого є рівень освіти. Дослідження норвезького досвіду з метою його адаптації та впровадження в системі освіти України є одним з актуальних питань сьогодення. В статье рассмотрено исследование системы высшего педагогического образования Норвегии, как страны с самым высоким в мире уровнем жизни, наиболее высоким показателем индекса человеческого развития (ИЧР), одним из критериев которого является уровень образования. Исследования норвежского опыта с целью его адаптации и внедрения в системе образования Украины является одним из актуальных вопросов. The article examines the study of higher teacher education system in Norway, as the country with the highest standard of living in the world, the highest Human Development Index (HDI), one criterion of which is the level of education. The study of the Norwegian experience in order to adapt and implement it in the education system of Ukraine is one of the topical issues.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5353
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трухан Г. В. Методи дослідження проблеми.pdf944.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.