Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 217
  • Документ
    Сторітеллінг як метод покращення складових читацької компетентності
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Подольська, Д.
    У роботі досліджено сторітеллінг як метод покращення складових читацької компетентності. Для поліпшення читацької компетентності новітнім освітнім рішенням є використання сторітеллінгу – методу, що передбачає розповідь історій задля стимулювання пізнавальної активності. Це ефективний спосіб для передачі певної інформації за допомогою сюжетної канви та виразних емоцій. Визначено, що за допомогою сторітеллінгу можна розвинути увагу, аналітичне та творче мислення учнів, а також підвищити їхній інтерес до читання. The work examines storytelling as a method of improving the components of reading competence. To improve reading competence, the newest educational solution is the use of storytelling - a method that involves telling stories to stimulate cognitive activity. It is an effective way to convey certain information with the help of a story canvas and expressive emotions. It was determined that with the help of storytelling it is possible to develop students' attention, analytical and creative thinking, as well as increase their interest in reading.
  • Документ
    Проблеми розвитку інтересу до читання в сучасних першокласників
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Науменко, А.
    У публікації розглянуто проблеми розвитку інтересу до читання в сучасних першокласників. Однією з головних проблем, які гальмують розвиток інтересу до читання в сучасних першокласників є обмежена комунікація та відсутність живого спілкування, які стимулюють у дітей інтерес до читання. За даними психологів, дистанційне навчання у деяких випадках призводить до відчуття відокремленості учнів від однокласників та вчителів, що негативно позначається на навчанні. Зазначено, що навчання в ігровій формі, спільне читання батьків із дітьми, вибір цікавих книг, стимулювання до самостійного читання та інші методи можуть стати засобом зацікавлення дітей світом літератури. The publication examines the problems of developing interest in reading among modern first-graders. One of the main problems that hinders the development of interest in reading in modern first-graders is limited communication and the lack of live communication that stimulates children's interest in reading. According to psychologists, distance learning in some cases leads to a feeling of separation of students from classmates and teachers, which negatively affects learning. It is noted that learning in a playful way, joint reading between parents and children, choosing interesting books, encouraging independent reading, and other methods can become a means of getting children interested in the world of literature
  • Документ
    Застосування методу кейсів у роботі з дітьми дошкільного віку
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Мірошнік-Смірнова, О.
    У статті проаналізовано застосування методу кейсів у роботі з дітьми дошкільного віку. Сутність методу полягає в тому, що учасникам освітнього процесу пропонується набір навчальних чи професійно орієнтованих ситуацій, які мають чіткий зміст і певну мету. Деякі елементи методу кейсів можуть бути успішно реалізовані в процесі навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку. Зауважено, що метод кейсів достатньо широко можна використовувати в практиці роботи вихователя закладу дошкільної освіти. За умови ретельної підготовки, пропедевтичної роботи він легко адаптується під умови роботи з дошкільниками. The article analyzes the application of the case method in working with preschool children. The essence of the method is that the participants of the educational process are offered a set educational or professionally oriented situations that have a clear meaning and a certain goal. Some elements of the case method can be successfully implemented in the process of educational work with preschool children. It is noted that the case method can be widely used in the work practice of a preschool teacher. With careful preparation and propaedeutic work, he easily adapts to the conditions of working with preschoolers.
  • Документ
    Інтегровані заняття з дошкільниками в контексті реалізації принципу наступності
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Манько, Н.
    У публікації досліджені інтегровані заняття з дошкільниками в контексті реалізації принципу наступності. Одним із провідних принципів навчання сьогодні стає принцип наступності, тобто такий, що забезпечує постійний розвиток дитини через розширення тематики й нарощування знань, які перейдуть у компетентності. Зауважено, що інтегровані заняття дозволяють створити базові вміння, на основі яких дитині буде легше адаптуватися до шкільного життя, розвивають самостійність, пробуджують пізнавальні інтереси, стають запорукою успішного залучення до процесів навчання загалом. The publication examines integrated classes with preschoolers in the context of implementing the principle of continuity. One of the leading principles of education today is the principle continuity, i.e., one that ensures the child's continuous development through the expansion of the subject and the increase of knowledge, which will be transferred to competence. It is noted that integrated classes allow you to create basic skills, on the basis of which it will be easier for a child to adapt to school life, develop independence, awaken cognitive interests, and become a guarantee of successful involvement in learning processes in general.
  • Документ
    Організація навичок самостійної роботи молодших школярів в умовах дистанційного навчання
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Кравченко, М.
    У публікації розглянуто організацію навичок самостійної роботи молодших школярів в умовах дистанційного навчання. Важливо організувати роботу учнів початкових класів, оскільки саме в період молодшого шкільного віку формуються навички системного й систематичного навчання: дотримання режиму роботи й відпочинку, визначення головного й другорядного в навчальній роботі, правильного розподілу сил, послідовність опрацювання матеріалів, виконання письмових робіт та правильність їх оформлення. Зауважено, що самостійна робота залишається важливим складником освітнього процесу і в умовах дистанційного навчання. The publication examines the organization of independent work skills of younger schoolchildren in the conditions of distance learning. It is important to organize the work of primary school students, since it is during the period of primary school age that the skills of systematic and systematic learning are formed: compliance with the regime of work and rest, determination of the main and secondary in educational work, the correct distribution of forces, the sequence of processing materials, the execution of written works and the correctness of their design . It was noted that independent work remains an important component of the educational process even in the conditions of distance learning.