Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5287
Назва: Negative Effects of the COVID-19 Pandemic on Teaching Turkishi as a Foreign Language
Інші назви: Негативні наслідки пандемії COVID-19 на викладання турецької як іноземної мови
Негативные последствия пандемии COVID-19 на преподавание турецкого как иностранного языка
Автори: Alibekiroğlu, S.
Алібекіроглу, С.
Алибекироглу, С.
Ключові слова: turkishi language
non-verbal language
distance teaching
communication
verbal language elements
турецька мова
невербальна мова
дистанційне навчання
спілкування
словесні мовні елементи
турецкий язык
невербальный язык
дистанционное обучение
общение
словесные языковые элементы
Дата публікації: 19-бер-2021
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Alibekiroğlu S. Negative Effects of the COVID-19 Pandemic on Teaching Turkishi as a Foreign Language / S. Alibekiroğlu // Сходознавство. Актуальність та перспективи : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-метод. конф., Харків, 19 берез. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [уклад.: Н. В. Руда, Л. М. Ямпольська]. – Харків : ХНПУ, 2021. – С. 74–78.
Короткий огляд (реферат): The article states that students who study Turkish as a foreign language cannot learn many elements of nonverbal language remotely. For this reason, the language learned, whether native or foreign language, remains untended when it is not supported by nonverbal language elements such as gestures and facial expressions. This situation is actually a negative factor for those who study both native and foreign languages. У статті зазначено, що студентам, які вивчають турецьку мову як іноземну не вдається вивчити багато елементів невербальної мови дистанційно. З цієї причини вивчена мова, будь то рідна чи іноземна мова, залишається не на рівні, коли вона не підтримується невербальними елементами мови, такими як жести та міміка. Ця ситуація насправді є негативним фактором для тих, хто вивчає як рідну, так і іноземну мову. В статье говорится, что студенты, изучающие турецкий как иностранный, не могут дистанционно выучить многие элементы невербального языка. По этой причине изучаемый язык, будь то родной или иностранный, остается без внимания, если он не поддерживается невербальными языковыми элементами, такими как жесты и мимика. Эта ситуация на самом деле является негативным фактором для тех, кто изучает как родной, так и иностранный языки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5287
Розташовується у зібраннях:Кафедра східних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Alibekiroğlu Sertan. Negative Effects of the COVID-19 Pandemic....pdf614.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.