Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5276
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗосімова, О. В.-
dc.contributor.authorСліченко, К. О.-
dc.contributor.authorЗосимова, О. В.-
dc.contributor.authorСличенко, К. О.-
dc.contributor.authorZosimova, О.-
dc.contributor.authorSlichenko, K.-
dc.date.accessioned2021-06-03T17:57:05Z-
dc.date.available2021-06-03T17:57:05Z-
dc.date.issued2021-02-20-
dc.identifier.citationЗосімова О. В. Мотивація американських і британських торгових назв безалкогольних напоїв / О. В. Зосімова, К. О. Сліченко // Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Кропивницький, 20 лют. 2021 р. / Центральноукр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка ; [редкол.: С. І. Шандрук та ін.]. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. – С. 21–24.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5276-
dc.description.abstractУ дослідженні розглянуто мотивацію сучасних американських і британських торгових назв безалкогольних напоїв. Згідно з класифікацією С. Шестакової, досліджувані оніми можна розподілити на реально та умовно мотивовані. З’ясовано, що реально мотивовані назви американських і британських безалкогольних напоїв найчастіше являють собою відапелятивні утворення, що характеризують продукт за смаковими якостями, складом і кольором, типом виробу, особливостями пакування та призначенням. В исследовании рассматривается мотивация современных американских и британских торговых названий безалкогольных напитков. Согласно классификации С. Шестаковой, исследуемые онимы можно разделить на реально и условно мотивированные. Определено, что реально мотивированные названия американских и британских безалкогольных напитков чаще всего образованы от апеллятивов и характеризуют продукт по вкусовым качествам, составу и цвету, типу напитка, особенностям упаковки и назначением. The research deals with the motivation of contemporary American and British product names of soft drinks. According to S. Shestakova’s classification, the onyms in question can be divided into really and nominally motivated. It has been found that most of the really motivated product names of soft drinks are derived from appellatives and indicate or describe the taste (flavour), ingredients and colour, type of the beverage, its packaging and purpose.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherЦентральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectонімuk_UA.UTF-8
dc.subjectторгова назваuk_UA.UTF-8
dc.subjectмотиваціяuk_UA.UTF-8
dc.subjectапелятивuk_UA.UTF-8
dc.subjectонимuk_UA.UTF-8
dc.subjectторговое названиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectмотивацияuk_UA.UTF-8
dc.subjectапеллятивuk_UA.UTF-8
dc.subjectonymuk_UA.UTF-8
dc.subjectproduct nameuk_UA.UTF-8
dc.subjectmotivationuk_UA.UTF-8
dc.subjectappellativeuk_UA.UTF-8
dc.titleМотивація американських і британських торгових назв безалкогольних напоївuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeМотивация американских и британских торговых названий безалкогольных напитковuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeMotivation of American and British product names of soft drinksuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра практики англійського усного і писемного мовлення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zosimova. Slichenko_Soft drink names_Motivation.pdf517.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.