Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5254
Название: ЕФЕКТИВНІСТЬ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З АНАТОМІЇ ШКОЛЯРІВ ХАРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ № 58
Другие названия: ЭФФЕКТИВНОСТЬ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ ПО АНАТОМИИ ШКОЛЬНИКОВ ХАРЬКОВСКОЙ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ШКОЛЫ № 58
EFFICIENCY OF DISTANCE LEARNING IN ANATOMY OF SCHOOLCHILDREN OF KHARKIV SECONDARY SCHOOL № 58
Авторы: Андрусенко, Л.
Дементєєва, Я.
Дементеева, Я.
Andrusenko, L.
Dementieeva, I.
Ключевые слова: дистанційне навчання
вивчення анатомії
школярі
студентські роботи
дистанционное обучение
изучение анатомии
школьники
студенческие работы
distance learning
study of anatomy
schoolchildren
student work
Дата публикации: 13-мая-2021
Издательство: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Библиографическое описание: Андрусенко Л. Ефективність дистанційного навчання з анатомії школярів Харківської загальноосвітньої школи № 58 / Л. Андрусенко, Я. Дементєєва // Наука та освіта в дослідженнях молодих учених : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молодих учених, Харків, 13 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2021. – С. 4–5.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто сучасні засоби інформаційних технологій, які дозволяють апробувати різноманітні методики використання комп'ютерних засобів при навчанні біології для розвитку дослідницьких умінь, підвищення якості навчання, контролю знань учнів, самостійної і домашньої роботи. Отже, особливої ролі дистанційні технології набувають при викладанні природознавчих наук, оскільки у найзагальнішому розумінні об'єктом її вивчення є навколишнє природне середовище. Освітній процес гостро потребує використання наочного матеріалу, динамічного та безперервного пошуку інформації. В статье рассмотрены современные средства информационных технологий, которые позволяют апробировать различные методики использования компьютерных средств при обучении биологии для развития исследовательских умений, повышение качества обучения, контроля знаний учащихся, самостоятельной и домашней работы. Таким образом, дистанционные технологии приобретают особую роль при преподавании естественных наук, поскольку в самом общем смысле объектом ее изучения является окружающая природная среда. Образовательный процесс остро нуждается в использовании наглядного материала, динамического и непрерывного поиска информации. The article considers modern means of information technology, which allow to test various methods of using computer tools in teaching biology to develop research skills, improve the quality of education, control of students' knowledge, independent and homework. Thus, remote technologies acquire a special role in the teaching of natural sciences because in the most general sense the object of its study is the environment. The educational process urgently requires the use of visual material, dynamic and continuous search for information.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5254
Располагается в коллекциях:Кафедра зоології

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
Андрусенко Л. Ефективність дистанційного навчання.pdf937.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.