Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5227
Title: Доцільність ізраїльського досвіду підготовки педагогічних працівників для системи неформальної освіти у системі освіти України
Other Titles: Целесообразность израильского опыта подготовки педагогов для системы неформального образования в системе образования Украины
The expediency of the israeli experience in training teachers for the non-formal education system in the education system of Ukraine
Authors: Компанієць, О. В.
Компаниець, А. В.
Kompaniiets, О.
Keywords: ізраїльський досвід
підготовка педагогічних кадрів
система неформальної освіти
израильский опыт
подготовка педагогических кадров
система неформального образования
israeli experience
training of teaching staff
Non-formal education system
Issue Date: 19-Mar-2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Компанієць О. В. Доцільність ізраїльського досвіду підготовки педагогічних працівників для системи неформальної освіти у системі освіти України / О. В.Компаніець // Сходознавство. Актуальність та перспективи : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-метод. конф., Харків, 19 берез. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [уклад.: Н. В. Руда, Л. М. Ямпольська]. – Харків : ХНПУ, 2021. – С. 87–88.
Abstract: У статті розглянуто перспективу використання ізраїльського досвіду з підготовки педагогічних кадрів для системи неформальної освіти. В значній мірі доцільним було б впровадження спеціальностей, пов’язаних з підготовкою кваліфікованих спеціалістів для неформальної освіти в вищих навчальних закладах педагогічної спрямованості. В статье рассмотрена перспектива использования израильского опыта по подготовке педагогических кадров для системы неформального образования. В значительной степени целесообразным было бы внедрение специальностей, связанных с подготовкой квалифицированных специалистов для неформального образования в высших учебных заведениях педагогической направленности. The article considers the prospect of using the Israeli experience in training teachers for non-formal education. To a large extent, the introduction of specialties related to the training of qualified professionals for non-formal education in higher educational institutions of pedagogical orientation would be appropriate.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5227
Appears in Collections:Кафедра східних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.