Використання таксономії Блума для розвитку критичного мислення першокурсників на заняттях з іноземної мови

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2020-06-15
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті проаналізовано, що використання таксономії Блума під час проведення занять дозволить досягти поставленої мети – розвитку критичного мислення першокурсників, і дасть кожному студенту можливість продемонструвати свої знання по темі, що вивчається, піддати сумніву певні твердження, скорегувати переконання і сформувати нове розуміння. В статье проанализировано, что использование таксономии Блума при проведении занятий позволит достичь поставленной цели - развития критического мышления первокурсников, и даст каждому студенту возможность продемонстрировать свои знания по изучаемой теме, подвергнуть сомнению определенные утверждения, скорректировать убеждения и сформировать новое понимание. The article analyzes that the use of Bloom's taxonomy during classes will achieve the goal - the development of critical thinking of freshmen, and will give each student the opportunity to demonstrate their knowledge on the topic being studied, to question certain statements, to correct beliefs and form a new understanding.
Опис
Ключові слова
англійська мова, таксономія, Блум Б., критичне мислення, магістерські роботи, английский язык, таксономия, Блум Б., критическое мышление, магистерские работы, English, taxonomy, Bloom B., critical thinking, master's works
Цитування
Полянська К. Використання таксономії Блума для розвитку критичного мислення першокурсників на заняттях з іноземної мови / К. Полянська // Наукові розвідки студентів факультету іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди : зб. тез наук. доп. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [заг. ред. Т. В. Подуфалової]. – Харків : ХНПУ, 2020. – Вип. 1. – С. 69.