ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ ГАЛУЗІ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2020-11-20
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглянуто теоретичні засади і практичні аспекти профорієнтаційної роботи у закладах освіти; визначено суть готовності майбутніх соціальних педагогів до профорієнтаційної діяльності в закладах загальної середньої освіти як інтегративного особистісного утворення, що характеризується стійкою системою мотиваційно-ціннісних орієнтацій, професійно-орієнтованих знань, умінь та особистісних якостей, що уможливлюють фахівцем розробку й реалізацію системи роботи із залученням відповідної команди фахівців з метою свідомого професійного самовизначення учнівської молоді та її подальшого позитивного професійного становлення та розвитку; обґрунтовано структурні компоненти відповідної готовності майбутніх фахівців соціальної галузі. В статье рассмотрены теоретические основы и практические аспекты профориентационной работы в учреждениях образования; определена суть готовности будущих социальных педагогов к профориентационной деятельности в учреждениях общего среднего образования как интегративного личностного образования, которая характеризуется устойчивой системой мотивационно-ценностных ориентаций, профессионально-ориентированных знаний, умений и личностных качеств, позволяющих специалистам разработку и реализацию системы работы с привлечением соответствующей команды специалистов с целью сознательного профессионального самоопределения учащейся молодежи и дальнейшего положительного профессионального становления и развития; обосновано структурные компоненты соответствующей готовности будущих специалистов социальной сферы. The article considers theoretical principles and practical aspects of career guidance in educational institutions. Readiness of future social teachers for career guidance in general secondary education is identified as an integrative personal quality, characterized by a stable system of motivational and value orientations, professionally oriented knowledge and skills as well as qualities that enable specialists to develop and implement a system of work with the involvement of a team of specialists for the purpose of conscious professional self-determination of youth and its further positive professional development and development. Structural components of future readiness of future specialists in the social field have been substantiated.
Опис
Ключові слова
професійна орієнтація, професійне самовизначення, заклади загальної середньої освіти, фахівець соціальної галузі, професійна підготовка, готовність, магістерські роботи, профессиональная ориентация, профессиональное самоопределение, учреждения общего среднего образования, специалист социальной сферы, профессиональная подготовка, готовность, магистерские работы, professional orientation, professional self-determination, general secondary education institutions, future specialists in the social field, professional training, readiness, master's work
Цитування
Ліщина Ю. А. Готовність майбутніх фахівців соціальної галузі до профорієнтаційної роботи з учнями закладів загальної середньої освіти / Ю. А. Ліщина // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 20 листоп. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 78–80.