Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5176
Title: НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗДО
Other Titles: НОРМАТИВНО- ПРАВОВОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ СОЦИАЛЬНЫХ РАБОТНИКОВ К СОЦИАЛЬНОЙ АДАПТАЦИИ ДЕТЕЙ МЛАДШЕГО ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА В ЗДО
REGULATORY AND LEGAL SUPPORT OF PREPARATION OF THE FUTURE OF SOCIAL WORKERS TO THE SOCIAL ADAPTATION OF CHILDREN JUNIOR PRESCHOOL AGE IN ZDO
Authors: Комишан, Т. О.
Комышан, Т. А.
Komyshan, T.
Keywords: дошкільна освіта
нормативно-правове забезпечення
соціальні працівникі
магістерські роботи
дошкольное образование
нормативно-правовое обеспечение
социальные работники
магистерские работы
preschool education
regulatory support
social workers
master's work
Issue Date: 20-Nov-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Комишан Т. О. Нормативно-правове забезпечення підготовки майбутніх соціальних працівників до соціальної адаптації дітей молодшого дошкільного віку в ЗДО / Т. О. Комишан // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 20 листоп. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 114–115.
Abstract: У статті розглянуто, що обов᾽язковим первинним складником системи безперервної освіти є дошкільна освіта, яка, гармонійно поєднуючи сімейне та суспільне виховання, закладає основи соціокультурного становлення особистості. У вітчизняному правовому полі створено певну нормативну базу, що регулює різні аспекти проблеми дослідження, на яку слід спиратися в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до роботи з соціальної адаптації дітей молодшого дошкільного віку в закладах дошкільної освіти. В статье рассмотрено, что обязательной первичной частью системы непрерывного образования является дошкольное образование, которое, гармонично сочетая семейное и общественное воспитание, закладывает основы социокультурного становления личности. В отечественном правовом поле создано определенную нормативную базу, регулирующую различные аспекты проблем исследования, на которую следует опираться в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов социальной сферы к работе по социальной адаптации детей младшего дошкольного возраста в учреждениях дошкольного образования. The article considers that the mandatory primary part of the continuous education system is preschool education, which, combining family and community education, lays the foundations for socio-cultural formation of personality. The domestic legal field has created a certain regulatory framework governing various aspects of the research problems, which should be relied on in the process of professional training of future specialists in the social adaptation of preschool children in pre-school education institutions.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5176
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.