Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5170
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалас, Т. В.-
dc.contributor.authorHalas, T.-
dc.date.accessioned2021-05-28T07:59:05Z-
dc.date.available2021-05-28T07:59:05Z-
dc.date.issued2020-11-20-
dc.identifier.citationГалас Т. В. Готовність до професійної діяльності майбутніх соціальних педагогів / Т. В. Галас // Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Харків, 20 листоп. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 111.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5170-
dc.description.abstractУ статті розглянуто професійну підготовку майбутніх педагогів, яка формує готовність високого рівня розвитку мотиваційних, пізнавальних, емоційних та вольових процесів особистості, який забезпечує успіх майбутньої діяльності; адекватна настанова на майбутню діяльність. Основними підходами щодо визначення змісту і структури готовності майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності є такі: функціональний, де готовність виступає цілісним інтегративним особистісним утворенням, яке містить різні компоненти: сукупність знань, умінь, навичок, особистісних якостей, адекватних вимогам та змісту професійної діяльності; особистісно-діяльнісний, у межах якого готовність окреслюється як характеристика особистості, що забезпечує можливість ефективно виконувати професійні функції; результативно-діяльністний, що визначає готовність як результат процесу підготовки до певної роботи. В статье рассмотрена профессиональная подготовка будущих педагогов, которая формирует готовность высокого уровня развития мотивационных, познавательных, эмоциональных и волевых процессов личности, который обеспечивает успех будущей деятельности; адекватная установка на будущую деятельность. Основными подходами к определению содержания и структуры готовности будущих социальных педагогов к профессиональной деятельности являются: функциональный, где готовность выступает целостным интегративным личностным образованием, содержит различные компоненты: совокупность знаний, умений, навыков, личностных качеств, адекватных требованиям и содержания профессиональной деятельности; личностно-деятельностный, в рамках которого готовность определяется как характеристика личности, обеспечивает возможность эффективно выполнять профессиональные функции; результативно-деятельностный, что определяет готовность как результат процесса подготовки к определенной роботе. The article considers the professional training of future teachers, which forms a high level of readiness development of motivational, cognitive, emotional and volitional processes of the individual, which ensures the success of future activities; adequate guidance for future ctivities. The main approaches to determining the content and structure of readiness of future social educators for professional activity are as follows: functional, where readiness is a holistic integrative personal education, which contains various components: a set of knowledge, skills, abilities, personal qualities, adequate to the requirements and content of professional activity; personal-activity, within which readiness is defined as a characteristic of the individual, which provides an opportunity to effectively perform professional functions; productive activity, which determines readiness as a result of the process of preparation for a particular job.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоціальні педагогиuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагістерські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиональная деятельностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоциальные педагогиuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоциальная работаuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагистерские работыuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofessional activityuk_UA.UTF-8
dc.subjectsocial educatorsuk_UA.UTF-8
dc.subjectsocial workuk_UA.UTF-8
dc.subjectmaster's workuk_UA.UTF-8
dc.titleГОТОВНІСТЬ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeГОТОВНОСТЬ К ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ БУДУЩИХ СОЦИАЛЬНЫХ ПЕДАГОГОВuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeREADYNESS FOR PROFESSIONAL ACTIVITY OF FUTURE SOCIAL TEACHERSuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Галас Т.В. ГОТОВНІСТЬ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf573.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.