Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5070
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯловега, І. Г.-
dc.contributor.authorПономарьова, Н. О.-
dc.contributor.authorЗуб, С. С.-
dc.contributor.authorЯловега, И. Г.-
dc.contributor.authorПономарева, Н. А.-
dc.contributor.authorYaloveha, I. H.-
dc.contributor.authorPonomarova, N.-
dc.contributor.authorZub, S.-
dc.date.accessioned2021-05-24T12:33:08Z-
dc.date.available2021-05-24T12:33:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЯловега І. Г. Можливості дизайн-мислення в інноваційній педагогічній діяльності / І. Г. Яловега, Н. О. Пономарьова, С. С. Зуб // Освіта дорослих : світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, Р. І. Черновол-Ткаченко, І. Ф. Прокопенко [та ін.] ; за заг. ред. Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенка ; Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна НАПН України, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : Бровін О. В., 2020. – С. 446–451.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5070-
dc.description.abstractВикористання методів дизайн-мислення в інноваційній педагогічній діяльності, окрім основного призначення – створення інноваційних продуктів, надає і додаткову користь – етапи процесу стають засобами реалізації базових цінностей Національної академії педагогічних наук: людиноцентризму, розвитку особистості, гуманізму, академічної свободи, партнерства, відкритості, інноваційності та зв‘язку з практикою. Использование методов дизайн-мышления в инновационной педагогической деятельности, кроме основного назначения – создание инновационных продуктов, предоставляет и дополнительную пользу – этапы процесса становятся средствами реализации базовых ценностей Национальной академии педагогических наук человекоцентризма, развития личности, гуманизма, академической свободы, партнерства, открытости, инновационности и связи с практикой. The use of design thinking methods in innovative pedagogical activities, in addition to the main purpose – creating innovative products, provides additional benefits – the stages of the process become a means of implementing the basic values of the National Academy of Pedagogical Sciences: humanism, personality development, humanism, academic freedom, partnership, openness and connection with practice.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherІнститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectдизайн-мисленняuk_UA.UTF-8
dc.subjectінноваційна педагогічна діяльністьuk_UA.UTF-8
dc.subjectосвітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогічні інноваціїuk_UA.UTF-8
dc.subjectдизайн-мышленияuk_UA.UTF-8
dc.subjectинновационная педагогическая деятельностьuk_UA.UTF-8
dc.subjectобразованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectпедагогические инновацииuk_UA.UTF-8
dc.subjectdesign thinkinguk_UA.UTF-8
dc.subjectinnovative pedagogical activityuk_UA.UTF-8
dc.subjecteducationuk_UA.UTF-8
dc.subjectpedagogical innovationsuk_UA.UTF-8
dc.titleМожливості дизайн-мислення в інноваційній педагогічній діяльностіuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeВозможности дизайн-мышления в инновационной педагогической деятельностиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativePossibilities of design thinking in innovative pedagogical activityuk_UA.UTF-8
dc.typeMonographuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра математики
Кафедра інформатики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.