Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5011
Title: Особливості викладання фонетичного аспекту китайської мови
Other Titles: Особенности преподавания фонетического аспекта китайского языка
Features of teaching the phonetic aspect of the chinese language
Authors: Чихаріна, К. І.
Чихарина, К. И.
Chykharina, K.
Keywords: китайська мова
викладання фонетики
вимова китайських звуків
магістерськi роботи
китайский язык
преподавания фонетики
произношение китайских звуков
магистерские работы
Chinese
phonetics teaching
pronunciation of Chinese sounds
master's works
Issue Date: 20-Mar-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
Citation: Чихаріна К. І. Особливості викладання фонетичного аспекту китайської мови / К. І. Чихаріна / Сходознавство. Актуальність та перспективи : тези доп. І Міжнар. наук.-метод. конф., Харків, 20 берез. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2020. – С. 69–71.
Abstract: В статті приділено увагу саме фонетичним аспектам вивчення китайської мови, зокрема системі тонів, який є надзвичайно важливим під час викладання китайської мови. Незважаючи на існуючий педагогічний досвід та наявність великої кількості методик, з розвитком педагогіки як науки, викладання фонетики потребує переосмислення та створення нових прогресивних методів для подолання студентами мовного бар‘єру та вдосконалення вимови. В статье уделено внимание именно фонетическим аспектам китайского языка, в частности системе тонов, которое является чрезвычайно важным при преподавании китайского языка. Несмотря на существующий педагогический опыт и наличие большого количества методик, с развитием педагогики как науки, преподавания фонетики требует переосмысления и создания новых прогрессивных методов для преодоления студентами языкового барьера и совершенствования произношения. The article focuses specifically on the phonetic aspects of the Chinese language, in particular the tone system, which is extremely important in teaching the Chinese language. Despite the existing pedagogical experience and the availability of a large number of methods, with the development of pedagogy as a science, the teaching of phonetics requires rethinking and creating new progressive methods to overcome the students' language barrier and improve pronunciation.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5011
Appears in Collections:Кафедра східних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.