Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСотніков, Д. В.-
dc.contributor.authorСотников, Д. В.-
dc.contributor.authorSotnikov, D.-
dc.date.accessioned2021-05-12T11:40:38Z-
dc.date.available2021-05-12T11:40:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСотніков Д. В. Значення масових відкритих онлайн-курсів при вивченні економічних дисциплін у системі неформальної освіти дорослих / Д. В. Сотніков // Освіта дорослих : світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, Р. І. Черновол-Ткаченко, І. Ф. Прокопенко [та ін.] ; за заг. ред. Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенка ; Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна НАПН України, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : Бровін О. В., 2020. – С. 177–183.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4987-
dc.description.abstractІстотні соціально-економічні перетворення та дисбаланс на ринку праці (пропозиція праці перевищує її попит) актуалізувавали в Україні проблеми формування та структуризації знань, що повністю задовольняють потреби держави та прагнення суспільства до безперервного інтелектуального і професійного розвитку через реалізацію індивідуальних здібностей. Существенные социально-экономические преобразования и дисбаланс на рынке труда (предложение труда превышает ее спрос) актуализувавалы в Украине проблемы формирования и структурирования знаний, полностью удовлетворяющих потребности государства и стремление общества к непрерывному интеллектуального и профессионального развития через реализацию индивидуальных способностей. Significant socio-economic transformations and imbalances in the labor market (labor supply exceeds demand) have highlighted in Ukraine the problems of formation and structuring of knowledge that fully meet the needs of the state and society's desire for continuous intellectual and professional development through the realization of individual abilities.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherІнститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectонлайн-курсиuk_UA.UTF-8
dc.subjectвивчення економічних дисциплінuk_UA.UTF-8
dc.subjectнеформальна освітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectосвіта дорослихuk_UA.UTF-8
dc.subjectаспірантські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectонлайн-курсыuk_UA.UTF-8
dc.subjectизучение экономических дисциплинuk_UA.UTF-8
dc.subjectнеформальное образованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectобразование взрослыхuk_UA.UTF-8
dc.subjectаспирантские работыuk_UA.UTF-8
dc.subjectonline coursesuk_UA.UTF-8
dc.subjecteconomic studiesuk_UA.UTF-8
dc.subjectnon-formal educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectadult educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectpostgraduate workuk_UA.UTF-8
dc.titleЗначення масових відкритих онлайн-курсів при вивченні економічних дисциплін у системі неформальної освіти дорослихuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeЗначение массовых открытых онлайн-курсов при изучении экономических дисциплин в системе неформального образования взрослыхuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeThe value of mass open online courses in the study of economic disciplines in the system of non-formal adult educationuk_UA.UTF-8
dc.typeMonographuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.