Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4973
Title: СУЧАСНІ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЇ З ЗАСТОСУВАННЯМ ФІРМОВОГО СТИЛЮ
Other Titles: СОВРЕМЕННЫЕ БРЕНД-КОММУНИКАЦИИ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ФИРМЕННОГО СТИЛЯ
MODERN BRAND COMMUNICATIONS WITH THE APPLICATION OF CORPORATE STYLE
Authors: Сафронова, А. О.
Сафронова, А. А.
Safronova, А.
Keywords: колірна гамма
фірмовий стиль
символ
бренд
брендкомунікація
студентські роботи
цветовая гамма
фирменный стиль
символ
брендкомуникация
студенческие работы
color scheme
corporate style
symbol
brand
brand communication
student work
Issue Date: 22-Oct-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Сафронова А. А. Сучасні бренд-комунікації з застосуванням фірмового стилю / А. А. Сафронова // Час мистецької освіти. Мистецька освіта: пошуки та відкриття : зб. ст. VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 22–23 жовт. 2020 р. : [у 2-х ч.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: В. В. Фомін (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2020. – Ч. 2. – С. 146–149.
Abstract: У статті розкрито питання застосування і впливу елементів фірмового стилю (логотип, колірна гамма, фірмовий стиль, символ, бренд, тощо) при сучасній бренд-комунікації. В статье раскрыты вопросы применения и влияния элементов фирменного стиля (логотип, цветовая гамма, фирменный стиль, символ, бренд, и т. п.) при современной бренд-коммуникации. The article reveals the application and influence of corporate identity elements (logo, color scheme, corporate identity, symbol, brand, etc.) in modern brand communication.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4973
ISSN: 978-617-7298-28-0
Appears in Collections:Кафедра дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сафронова А. А. Сучасні бренд-комунікації.pdf348.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.