Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4971
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНауменко, С. С.-
dc.contributor.authorNaumenko, S.-
dc.date.accessioned2021-05-07T12:05:16Z-
dc.date.available2021-05-07T12:05:16Z-
dc.date.issued2020-03-20-
dc.identifier.citationНауменко С. С. Освіта обдарованих дітей: державна політика Китаю / С. С. Науменко // Сходознавство. Актуальність та перспективи : тези доп. І Міжнар. наук.-метод. конф., Харків, 20 берез. 2020 р. / [уклад.: Н. В. Руда, Л. М. Ямпольська ] ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 74–75.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4971-
dc.description.abstractОсновними завданнями, що стоять перед фахівцями сфери освіти обдарованих школярів в країнах Азії, є: організація системи і методів відбору обдарованих дітей; створення спеціальних навчальних програм, що відповідають особливим потребам обдарованих учнів в отриманні знань і високому рівню їх інтелекту; організація спеціалізованих шкіл для обдарованих школярів; організація позакласної роботи з обдарованими дітьми; створення гуртків за інтересами, проведення додаткових навчальних заходів, ведення дослідницьких проектів; надання умов для більш раннього закінчення середньої школи і вступу до вищих навчальних закладів. Основными задачами, стоящими перед специалистами сферы образования одаренных школьников в странах Азии, являются: организация системы и методов отбора одаренных детей; создание специальных учебных программ, отвечающих особым потребностям одаренных учащихся в получении знаний и высоком уровню их интеллекта; организация специализированных школ для одаренных школьников; организация внеклассной работы с одаренными детьми; создание кружков по интересам, проведение дополнительных учебных мероприятий, ведение исследовательских проектов, предоставление условий для более раннего окончания средней школы и поступления в высшие учебные заведения. The main tasks facing the specialists in the field of education of gifted students in Asian countries are: organization of the system and methods of selection of gifted children; creation of special educational programs that meet the special needs of gifted students in obtaining knowledge and high their level of intelligence; organization of specialized schools for gifted students; organization of extracurricular activities with gifted children; creating interest groups, conducting additional educational activities, conducting research projects, providing conditions for earlier graduation from high school and admission to higher educationuk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectосвітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectдержавна політика Китаюuk_UA.UTF-8
dc.subjectобдаровані дітиuk_UA.UTF-8
dc.subjectспеціальні програмиuk_UA.UTF-8
dc.subjectекспериментальні класиuk_UA.UTF-8
dc.subjectобразованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectгосударственная политика Китаяuk_UA.UTF-8
dc.subjectодаренные детиuk_UA.UTF-8
dc.subjectспециальные программыuk_UA.UTF-8
dc.subjectэкспериментальные классыuk_UA.UTF-8
dc.subjecteducationuk_UA.UTF-8
dc.subjectpublic policy of Chinauk_UA.UTF-8
dc.subjectgifted childrenuk_UA.UTF-8
dc.subjectspecial programsuk_UA.UTF-8
dc.subjectexperimental classesuk_UA.UTF-8
dc.titleОсвіта обдарованих дітей: державна політика Китаюuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeОбразование одаренных детей: государственная политика Китаяuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeEducation of gifted children: public policy of Chinauk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра східних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Науменко С. С. Освіта обдарованих дітей.pdf731.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.