Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4944
Title: Порівняльний аналіз підручників «DISCOVER CHINA» та «HANYU JIAOCHENG»
Other Titles: Сравнительный анализ учебников «DISCOVER CHINA» и «HANYU JIAOCHENG»
Comparative analysis of the textbooks "DISCOVER CHINA" and "HANYU JIAOCHENG"
Authors: Дмитрієва, А. В.
Дмитриева, А. В.
Dmytriieva, А.
Keywords: китайська мова
китайсько-англійські підручники
порівняльний аналіз
студентські роботи
китайский язык
китайско-английские учебники
сравнительный анализ
студенческие работы
Chinese
Chinese-English textbooks
comparative analysis
student work
Issue Date: 20-Mar-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Дмитрієва А. В. Порівняльний аналіз підручників «DISCOVER CHINA» та «HANYU JIAOCHENG». / А. В. Дмитрієва // Сходознавство. Актуальність та перспективи : тези доп. І Міжнар. наук.-метод. конф., Харків, 20 берез.2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2020. – С. 57–59.
Abstract: В статті порівняно два підручника «Discover China» та «Hanyu Jiaocheng». з точки зору їх якості та зміста. Було обрано перші частини підручників для початкового рівня, які було порівняно за такими критеріями: побудова і формат підручників; відповідність слів, представлених в підручниках, рівням HSK; орієнтовність на студента; актуальність інформації. В статье сравнено два учебника «Discover China» и «Hanyu Jiaocheng». с точки зрения их качества и содержания. Были избраны первые части учебников для начального уровня, которые были сравнены по следующим критериям: построение и формат учебников; соответствие слов, представленных в учебниках, уровням HSK; ориентируемостью на студента; актуальность информации. The article compares two textbooks "Discover China" and "Hanyu Jiaocheng" in terms of their quality and content. The first parts of the primary level textbooks were selected and compared according to the following criteria: construction and format of the textbooks; relevance of the words presented in the textbooks to HSK levels; student-centredness; relevance of the information.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4944
Appears in Collections:Кафедра східних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дмитрієва А. В. Порівняльний аналіз підручників.pdf861.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.