Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4848
Назва: Особливості дослідження рекламного дискурсу
Інші назви: Особенности исследования рекламного дискурса
Features of the study of advertising discourse
Автори: Козубова, Н.
Kozubova, N.
Ключові слова: реклама
дискурс
студентські роботи
студенческие работы
advertising
discourse
student works
Дата публікації: 15-лис-2019
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Козубова Н. Особливості дослідження рекламного дискурсу / Н. Козубова // Матеріали ІІ студентської науково-практичної конференції, присвяченої Міжнародному дню студента, Харків, 15 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Т. В. Подуфалової]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 43–44.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто рекламу, рекламний текст, а також рекламний дискурс, який є об’єктом багатьох сучасних мовознавчих досліджень. Серед питань, що знаходяться у центрі уваги українських та зарубіжних дослідників, доцільно виділити лінгвістичні характеристики рекламного дискурсу, а також фонетичні, лексичні, морфологічні, синтаксичні особливості рекламного тексту. Реклама тісно пов'язана із засобами масової інформації, які виступають в якості носія конкретних рекламних слоганів. В статье рассмотрены реклама, рекламный текст, а также рекламный дискурс, который является объектом многих современных языковедческих исследований. Среди вопросов, которые находятся в центре внимания украинских и зарубежных исследователей, целесообразно выделить лингвистические характеристики рекламного дискурса, а также фонетические, лексические, морфологические, синтаксические особенности рекламного текста. Реклама тесно связана со средствами массовой информации, которые выступают в качестве носителя конкретных рекламных слоганов. The article considers advertising, advertising text, as well as advertising discourse, which is the subject of many modern linguistic studies. Among the issues that are in the center of attention of Ukrainian and foreign researchers, it is advisable to highlight the linguistic characteristics of advertising discourse as well as phonetic, lexical, morphological, syntactic features of advertising text. Advertising is closely linked to the media, which act as a carrier of specific advertising slogans.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4848
Розташовується у зібраннях:Кафедра практики англійського усного і писемного мовлення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козубова Наталія. Особливості дослідження рекламного дискурсу.pdf422.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.