Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4846
Назва: Особистісно зорієнтований підхід до підвищення кваліфікації педагога
Інші назви: Личностно ориентированный подход к повышению квалификации педагога
Personally oriented approach to teacher training
Автори: Хлєбнікова, Т. М.
Хлебникова, Т. Н.
Khlebnikova, Т.
Ключові слова: формування особистості
підвищення кваліфікації
післядипломна освіта
педагогічна освіта
формирование личности
повышение квалификации
последипломное образование
педагогическое образование
personality formation
postgraduate education
professional development
teacher education
Дата публікації: 2020
Видавництво: Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковороди
Бібліографічний опис: Хлєбнікова Т. М. Особистісно зорієнтований підхід до підвищення кваліфікації педагога / Т. М. Хлєбнікова // Освіта дорослих : світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, Р. І. Черновол-Ткаченко, І. Ф. Прокопенко [та ін.] ; за заг. ред. Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенка ; Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна НАПН України, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : Бровін О. В., 2020. – С. 308–314.
Короткий огляд (реферат): Формування особистості професіонала за своєю сутністю і змістом є процесом набуття історичного, професійного досвіду, досвіду поведінки і життєдіяльності, а його результативність співвідноситься з рівнем компетентності. Формирования личности профессионала по своей сути и содержанию является процессом приобретения исторического, профессионального опыта, опыта поведения и жизнедеятельности, а его результативность соотносится с уровнем компетентности. The formation of the personality of a professional in its essence and content is the process of acquiring historical, professional experience, experience of behavior and life, and its effectiveness is correlated with the level of competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4846
Розташовується у зібраннях:Кафедра наукових основ управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хлєбнікова Т. М. Особистісно зорієнтований підхід.pdf459.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.