Особливості використання автентичних документів у контексті ігор на уроках французької мови

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2019-11-15
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті доведено, що використовувати автентичні документи можна на різних етапах навчання, застосовувати до різних вікових категорій. Необхідно не лише мати достатню кількість матеріалів, але й систематично використовувати їх. Великими плюсами використання автентичних документів на уроках у формі ігор є активізація уваги, зорово-слухової пам’яті та появою в учнів яскравих образів та асоціацій які гарно запам’ятовуються що допомагає більш ефективно утримувати у пам’яті мовний матеріал. Найважливішою перевагою є той факт що ігри допомагають формувати зацікавленість предметом і мовою. В статье доказано, что использовать аутентичные документы можно на разных этапах обучения, применять к разным возрастным категориям. Необходимо не только иметь достаточное количество материалов, но и систематически использовать их. Большими плюсами использования аутентичных документов на уроках в форме игр является активизация внимания, зрительно-слуховой памяти и появлением у учащихся образов и ассоциаций которые хорошо запоминаются что помогает более эффективно удерживать в памяти языковой материал. Важнейшим преимуществом является тот факт, что игры помогают формировать заинтересованность предметом и языком. The article proves that the use of authentic documents can be at different stages of learning, applied to different age categories. It is necessary not only to have a sufficient amount of materials, but also to use them systematically. The great advantages of using authentic documents in lessons in the form of games are the activation of attention, visual and auditory memory and the emergence of students' vivid images and associations that are well remembered, which helps to more effectively retain language material. The most important advantage is the fact that games help to form interest in the subject and language.
Опис
Ключові слова
автентичні документи, французька мова, ігри, студентські роботи, аутентичные документы, французский язык, игры, студенческие работы, authentic documents, French, games, student works
Цитування
Карачун К. Особливості використання автентичних документів у контексті ігор на уроках французької мови / К. Карачун // Матеріали ІІ студентської науково-практичної конференції, присвяченої Міжнародному дню студента, Харків, 15 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Т. В. Подуфалової]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 37–38.