Методи збагачення лексичного запасу учнів на уроках французької мови

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2019-11-15
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті на основі аналізу науково-методичної літератури, було встановлено, що найбільш дієвими методами для збагачення лексичного запасу учнів являються: використання дидактичних ігор, використання комплексу лексичних вправ, застосування умовно-комунікативних та некомунікативних вправ. Всі ці методи при правильному використанні дають змогу підвищити рівень лексичного запасу учнів на уроках французької мови. В статье на основе анализа научно-методической литературы, было установлено, что наиболее действенными методами для обогащения лексического запаса учащихся являются: использование дидактических игр, использование комплекса лексических упражнений, применения условно-коммуникативных и некоммуникативных упражнений. Все эти методы при правильном использовании позволяют повысить уровень лексического запаса учащихся на уроках французского языка. In the article based on the analysis of scientific and methodological literature, it was found that the most effective methods to enrich the vocabulary of students are: the use of didactic games, the use of a set of lexical exercises, the use of conditional-communicative and non-communicative exercises. All these methods, when used correctly, allow increasing the level of students' vocabulary in French lessons.
Опис
Ключові слова
французька мова, дидактичні ігри, учні, студентські роботи, французский язык, дидактические игры, ученики, студенческие работы, French, didactic games, pupils, student work
Цитування
Веремеєнко П. Методи збагачення лексичного запасу учнів на уроках французької мови / П. Веремеєнко // Матеріали ІІ студентської науково-практичної конференції, присвяченої Міжнародному дню студента, Харків, 15 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Т. В. Подуфалової]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 13–15.