Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4780
Title: Методи збагачення лексичного запасу учнів на уроках французької мови
Other Titles: Методы обогащения лексического запаса учащихся на уроках французского языка
Methods of enriching the lexical stock of students in French lessons
Authors: Веремеєнко, П.
Веремеенко, П.
Veremeenko, Р.
Keywords: французька мова
дидактичні ігри
учні
студентські роботи
французский язык
дидактические игры
ученики
студенческие работы
French
didactic games
pupils
student work
Issue Date: 15-Nov-2019
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Веремеєнко П. Методи збагачення лексичного запасу учнів на уроках французької мови / П. Веремеєнко // Матеріали ІІ студентської науково-практичної конференції, присвяченої Міжнародному дню студента, Харків, 15 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Т. В. Подуфалової]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 13–15.
Abstract: В статті на основі аналізу науково-методичної літератури, було встановлено, що найбільш дієвими методами для збагачення лексичного запасу учнів являються: використання дидактичних ігор, використання комплексу лексичних вправ, застосування умовно-комунікативних та некомунікативних вправ. Всі ці методи при правильному використанні дають змогу підвищити рівень лексичного запасу учнів на уроках французької мови. В статье на основе анализа научно-методической литературы, было установлено, что наиболее действенными методами для обогащения лексического запаса учащихся являются: использование дидактических игр, использование комплекса лексических упражнений, применения условно-коммуникативных и некоммуникативных упражнений. Все эти методы при правильном использовании позволяют повысить уровень лексического запаса учащихся на уроках французского языка. In the article based on the analysis of scientific and methodological literature, it was found that the most effective methods to enrich the vocabulary of students are: the use of didactic games, the use of a set of lexical exercises, the use of conditional-communicative and non-communicative exercises. All these methods, when used correctly, allow increasing the level of students' vocabulary in French lessons.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4780
Appears in Collections:Кафедра романської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Веремеєнко Поліна. Методи збагачення лексичного.pdf501.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.