Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4756
Title: МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ДО ШКІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
Other Titles: МЕТОДИЧЕСКОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ СОЦИАЛЬНЫХ РАБОТНИКОВ К АДАПТАЦИИ ДЕТЕЙ С ОСОБЫМИ ПОТРЕБНОСТЯМИ К ШКОЛЬНОЙ СРЕДЕ
METHODOLOGICAL SUPPORT FOR THE PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE SOCIAL WORKERS IN ADAPTING CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS TO THE SCHOOL ENVIRONMENT
Authors: Галас, Т. В.
Halas, T.
Keywords: діти з особливими потребами
соціальні працівники
адаптація особистості
школи
методичне забезпечення
магістерські роботи
дети с особыми потребностями
социальные работники
адаптация личности
школы
методическое обеспечение
магистерские работы
children with special needs
social workers
personality adaptation
schools
methodological support
master's works
Issue Date: 27-May-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Галас Т. В. Методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до адаптації дітей з особливими потребами до шкільного середовища / Т. В. Галас // Актуальні проблеми досліджень у галузі соціальної педагогіки і соціальної роботи : матеріали міжвуз. дистанц. студ. наук.-практ. конф., Харків, 27 трав. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 94–96.
Abstract: В статті розглянуто адаптацію як процес і результат пристосування до умов мікросередовища. Як цілісний процес для дітей молодшого шкільного віку з особливими потребами адаптація містить: фізіологічні зміни (психічну реакцію, чутливість); психічний розвиток (здібності, потреби, увага); пізнавальні процеси (навчання, придбання знань, навичок, норми поведінки); активний вплив суб’єкта адаптації на себе самого та середовище (осмислення ситуації, цілеспрямована діяльність, тощо). В статье рассмотрена адаптация как процесс и результат приспособления к условиям микросреды. Как целостный процесс для детей младшего школьного возраста с особыми потребностями адаптация содержит физиологические изменения (психическую реакцию, чувствительность) психическое развитие (способности, потребности, внимание); познавательные процессы (обучение, приобретение знаний, навыков, нормы поведения); активное воздействие субъекта адаптации на себя самого и среду (осмысление ситуации, целенаправленная деятельность и т. д.). The article deals with adaptation as a process and result of adaptation to the microenvironment. As a holistic process for primary school children with special needs adaptation contains physiological changes (mental reaction, sensitivity) mental development (abilities, needs, attention); cognitive processes (learning, acquisition of knowledge, skills, behaviour norms); active influence of the subject of adaptation on himself/herself and environment (comprehension of situation, purposeful activity, etc.).
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4756
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Галас Т. В. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.pdf540.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.