Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4754
Title: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ З СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Other Titles: СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ПО СОЦИАЛЬНОМУ ВОСПИТАНИЮ ПОДРОСТКОВ С ОСОБЫМИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМИ ПОТРЕБНОСТЯМИ В СПЕЦИАЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЯХ ОБРАЗОВАНИЯ
SOCIO-PEDAGOGICAL ACTIVITY IN SOCIAL EDUCATION OF ADOLESCENTS WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS IN SPECIAL EDUCATIONAL INSTITUTIONS
Authors: Скляниченко, М. В.
Sklianychenko, M.
Keywords: соціальний захист
соціальне виховання
інклюзивна освіта
діти з особливими освітніми потребами
спеціальні заклади освіти
студентські роботи
социальная защита
социальное воспитание
инклюзивное образование
дети с особыми образовательными потребностями
специальные учебные заведения
студенческие работы
the social protection
social education
inclusive education
children with special educational needs
special educational institutions
student works
Issue Date: 27-May-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Скляниченко М. В. Соціально-педагогічна діяльність з соціального виховання підлітків з особливими освітніми потребами у спеціальних закладах освіти / М. В. Скляниченко // Актуальні проблеми досліджень у галузі соціальної педагогіки і соціальної роботи : матеріали міжвуз. дистанц. студ. наук.-практ. конф., Харків, 27 трав. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 110–112.
Abstract: В статті розглянуто, що соціальний захист та підтримка осіб з інвалідністю є одним із важливих завдань соціальної практики кожної країни світової спільноти. Сучасний розвиток українського суспільства характеризується посиленням уваги до проблем осіб з інвалідністю, зокрема щодо забезпечення цілеспрямованого, систематичного соціально-виховного впливу всіх інститутів соціалізації на індивіда задля формування соціально здорової особистості, здатної повноцінно сприймати, розуміти, примножувати матеріальні та духовні соціальні цінності. Соціальне виховання є визначальним у процесі становлення та розвитку особистості, оскільки спрямоване на формування в особистості ієрархії соціальних цінностей, соціальних якостей, просоціальної поведінки. Особливого значення набуває процес соціального виховання підлітків, оскільки підлітковий вік є першим перехідним періодом від дитинства до зрілості й цілеспрямована діяльність з соціального виховання є важливою умовою позитивного розвитку і становлення особистості. В статье рассмотрено, что социальная защита и поддержка людей с инвалидностью является одной из важных задач социальной практики каждой страны мирового сообщества. Современное развитие украинского общества характеризуется усилением внимания к проблемам людей с инвалидностью, в том числе по обеспечению целенаправленного, систематического социально-воспитательного воздействия всех институтов социализации на индивида для формирования социально здоровой личности, способной полноценно воспринимать, понимать, приумножать материальные и духовные социальные ценности. Социальное воспитание является определяющим в процессе становления и развития личности, поскольку направлено на формирование у личности иерархии социальных ценностей, социальных качеств, социального поведения. Особое значение приобретает процесс социального воспитания подростков, поскольку подростковый возраст является первым переходным периодом от детства к зрелости и целенаправленная деятельность по социальному воспитанию является важным условием позитивного развития и становления личности. he article considers that social protection and support of people with disabilities is one of the important tasks of social practice in every country of the world community. The modern development of Ukrainian society is characterized by increased attention to the problems of people with disabilities, including the provision of purposeful, systematic social and educational impact of all socialization institutions on the individual to form a socially healthy personality, capable of fully perceiving, understanding, multiplying the material and spiritual social values. Social education is decisive in the process of personality formation and development, since it aims to form a personality's hierarchy of social values, social qualities and social behaviour. The process of social education for adolescents is of particular importance, since adolescence is the first transitional period from childhood to adulthood and purposeful social education activities are an important condition for the positive development and formation of the individual.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4754
Appears in Collections:Кафедра соціальної роботи і соціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.