СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ З ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2020-05-27
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розкривається проблема формування соціальної активності молодших школярів у закладах загальної середньої освіти, яка обумовлена тим, що сучасне українське суспільство потребує виховання успішної людини з розвинутими лідерськими, діловими якостями, підготовленої для самореалізації в сучасному світі, яка адекватно реагуватиме на зміни, що в ньому відбуваються, а також постійно самовдосконалюватиметься. У зв᾽язку з цим, під комплексною програмою соціально-педагогічної діяльності з формування соціальної активності молодших школярів у закладах загальної середньої освіти у дослідженні охарактеризовано систему дій, що реалізується різними суб᾽єктами – представниками громадських організацій, практичним психологом, класним керівником, адміністрацією навчального закладу, батьками і соціальним педагогом на діагностично-мотиваційному та контрольно-рефлексивному етапах. В статье раскрывается актуальность проблемы формирования социальной активности младших школьников в учреждениях общего среднего образования, которая обусловлена ​​тем, что современное украинское общество нуждается в воспитании успешного человека с развитыми лидерскими, деловыми качествами, подготовленной для самореализации в современном мире, адекватно реагировать на изменения, которые в нем происходят , а также постоянно самосовершенствоваться. В связи с этим, в комплексной программе социально-педагогической деятельности по формированию социальной активности младших школьников в учреждениях общего среднего образования в исследовании характеризуется система действий, которая реализуется различными субъектами – представителями общественных организаций, практическим психологом, классным руководителем, администрацией учебного заведения, родителями и социальным педагогом на лечебно-мотивационном и контрольно-рефлексивном этапах. The article reveals the relevance of the problem of forming the social activity of junior students in secondary schools, which is due to the fact that modern Ukrainian society needs to educate a successful person with developed leadership and business qualities, prepared for self-realization in the modern world, to respond adequately to changes that occur in it, as well as to constantly improve themselves. In this connection, the comprehensive program of socio-pedagogical activity on formation of social activity of junior schoolchildren in the institutions of general secondary education in the study characterizes the system of actions, which is implemented by various subjects – representatives of public organizations, practical psychologist, class teacher, school administration, parents and social teacher at the treatment-motivational and control-reflexive stages.
Опис
Ключові слова
соціально-педагогічна діяльність, соціальна активність, молодші школярі, студентські роботи, социально-педагогическая деятельность, социальная активность, младшие школьники, студенческие работы, socio-pedagogical activities, social activity, junior high school students, student work
Цитування
Редька М. Ю. Соціально-педагогічна діяльність з формування соціальної активності молодших школярів у закладах загальної середньої освіти / М. Ю. Редька // Актуальні проблеми досліджень у галузі соціальної педагогіки і соціальної роботи : матеріали міжвуз. дистанц. студ. наук.-практ. конф., Харків, 27 трав. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за ред. М. П. Васильєвої]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 104–106.