Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4673
Назва: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації спілкування учнів у процесі розвиваючих ігор
Інші назви: Подготовка будущих учителей начальных классов к организации общения учеников в процессе развивающих игр
The training of future primary school teachers for the organization of pupils’ intercourse in the process of developing games
Автори: Філатова, Л. С.
Филатова, Л. С.
Filatova, L.
Ключові слова: підготовка майбутнього вчителя початкових класів
подготовка будущего учителя начальных классов
training of future primary school teachers
спілкування
общение
communication
розвиваючі ігри
развивающие игры
educational games
технологія
технология
technology
педагогічні умови
педагогические условия
pedagogical conditions
Дата публікації: 2002
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Філатова Л. С. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації спілкування учнів у процесі розвиваючих ігор : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 – теорія і методика проф. освіти / Л. С. Філатова ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2002. – 19 с.
Короткий огляд (реферат): В авторефераті проаналізовано психолого-педагогічну й методичну літературу з досліджуваної проблеми з метою визначення сутності цієї проблеми та з’ясування теоретичних засад дослідження; науково обґрунтувано та експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації спілкування учнів у процесі розвиваючих ігор; описана технологія підготовки студентів факультету початкового навчання до організації спілкування учнів у процесі розвиваючих ігор та спецкурси з питань розвиваючих ігор і організації спілкування учнів молодшого шкільного віку в процесі розвиваючих ігор. В автореферате проанализированы психолого-педагогическую и методическую литературу по исследуемой проблеме с целью определения сущности этой проблемы и выяснения теоретических основ исследования; научно обоснованы и экспериментально проверены педагогические условия подготовки будущих учителей начальных классов к организации общения учеников в процессе развивающих игр; описана разработанная технология подготовки студентов факультета начального обучения к организации общения учеников в процессе развивающих игр и спецкурсы по вопросам развивающих игр и организации общения детей младшего школьного возраста в процессе развивающих игр. The abstract analyzes the psychological, pedagogical and methodological literature on the research problem in order to determine the essence of this problem and clarify the theoretical foundations of the study; scientifically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions of preparation of future primary school teachers for the organization of communication of students in the process of developing games; the developed technology of preparation of students of faculty of initial training for the organization of communication of pupils in the course of developing games and special courses on questions of developing games and the organization of communication of pupils of primary school age in the course of developing games is described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4673
Розташовується у зібраннях:Кафедра початкової і професійної освіти
Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Філатова Л.С.pdf278.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.