Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКазачінер, О. С.-
dc.contributor.authorКазачинер, Е. С.-
dc.contributor.authorKazachiner, O.-
dc.date.accessioned2021-04-09T13:22:49Z-
dc.date.available2021-04-09T13:22:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКазачінер О. С. Організація навчально-виховного процесу з іноземної мови в інклюзивному класі / О. С. Казачінер // Проблемы современного педагогического образования / Крым. фед. ун-т им. В. И. Вернадского. – Ялта , 2015. – Вип. № 48-4. – С. 72–79.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.issn2311-1305-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4607-
dc.description.abstractУ статті розроблено модель організації навчально-виховного процесу з іноземної мови в інклюзивному класі. Виділено чинники її ефективності, складові компоненти, результат. Подана модель ґрунтується на специфіці предмету «Іноземна мова» й на особливостях організації навчально-виховного процесу на засадах інклюзивної освіти. В статье разработана модель организации учебно-воспитательного процесса по иностранному языку в инклюзивном классе. Выделены факторы ее эффективности, составляющие компоненты, результат. Данная модель основана на специфике предмета «Иностранный язык» и на особенностях организации учебно-воспитательного процесса на основе инклюзивного обучения. In the article the model of organization the educational process of foreign language in inclusive classroom was worked out. The factors of its effectiveness, components and result were singled out. This model is based on the specifics of subject “Foreign language” and on the specifics organization of the inclusive educational process.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherГуманитарно-педагогическая академия (филиал) Крымского федерального университета имени В. И. Вернадскогоuk_UA.UTF-8
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UA.UTF-8
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectінклюзивний класuk_UA.UTF-8
dc.subjectіноземна моваuk_UA.UTF-8
dc.subjectучебно-воспитательный процессuk_UA.UTF-8
dc.subjectинклюзивное обучениеuk_UA.UTF-8
dc.subjectинклюзивный классuk_UA.UTF-8
dc.subjectиностранный языкuk_UA.UTF-8
dc.subjecteducational processuk_UA.UTF-8
dc.subjectinclusive teachinguk_UA.UTF-8
dc.subjectinclusive classroomuk_UA.UTF-8
dc.subjectforeign languageuk_UA.UTF-8
dc.titleОрганізація навчально-виховного процесу з іноземної мови в інклюзивному класіuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeОрганизация учебно-воспитательного процесса по иностранному языку в инклюзивном классеuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeOrganization of educational process of teaching foreign languages in inclusive classroomuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.