Організація навчально-виховного процесу з іноземної мови в інклюзивному класі

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2015
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Гуманитарно-педагогическая академия (филиал) Крымского федерального университета имени В. И. Вернадского
Анотація
У статті розроблено модель організації навчально-виховного процесу з іноземної мови в інклюзивному класі. Виділено чинники її ефективності, складові компоненти, результат. Подана модель ґрунтується на специфіці предмету «Іноземна мова» й на особливостях організації навчально-виховного процесу на засадах інклюзивної освіти. В статье разработана модель организации учебно-воспитательного процесса по иностранному языку в инклюзивном классе. Выделены факторы ее эффективности, составляющие компоненты, результат. Данная модель основана на специфике предмета «Иностранный язык» и на особенностях организации учебно-воспитательного процесса на основе инклюзивного обучения. In the article the model of organization the educational process of foreign language in inclusive classroom was worked out. The factors of its effectiveness, components and result were singled out. This model is based on the specifics of subject “Foreign language” and on the specifics organization of the inclusive educational process.
Опис
Ключові слова
навчально-виховний процес, інклюзивна освіта, інклюзивний клас, іноземна мова, учебно-воспитательный процесс, инклюзивное обучение, инклюзивный класс, иностранный язык, educational process, inclusive teaching, inclusive classroom, foreign language
Цитування
Казачінер О. С. Організація навчально-виховного процесу з іноземної мови в інклюзивному класі / О. С. Казачінер // Проблемы современного педагогического образования / Крым. фед. ун-т им. В. И. Вернадского. – Ялта , 2015. – Вип. № 48-4. – С. 72–79.