Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4607
Назва: Організація навчально-виховного процесу з іноземної мови в інклюзивному класі
Інші назви: Организация учебно-воспитательного процесса по иностранному языку в инклюзивном классе
Organization of educational process of teaching foreign languages in inclusive classroom
Автори: Казачінер, О. С.
Казачинер, Е. С.
Kazachiner, O.
Ключові слова: навчально-виховний процес
інклюзивна освіта
інклюзивний клас
іноземна мова
учебно-воспитательный процесс
инклюзивное обучение
инклюзивный класс
иностранный язык
educational process
inclusive teaching
inclusive classroom
foreign language
Дата публікації: 2015
Видавництво: Гуманитарно-педагогическая академия (филиал) Крымского федерального университета имени В. И. Вернадского
Бібліографічний опис: Казачінер О. С. Організація навчально-виховного процесу з іноземної мови в інклюзивному класі / О. С. Казачінер // Проблемы современного педагогического образования / Крым. фед. ун-т им. В. И. Вернадского. – Ялта , 2015. – Вип. № 48-4. – С. 72–79.
Короткий огляд (реферат): У статті розроблено модель організації навчально-виховного процесу з іноземної мови в інклюзивному класі. Виділено чинники її ефективності, складові компоненти, результат. Подана модель ґрунтується на специфіці предмету «Іноземна мова» й на особливостях організації навчально-виховного процесу на засадах інклюзивної освіти. В статье разработана модель организации учебно-воспитательного процесса по иностранному языку в инклюзивном классе. Выделены факторы ее эффективности, составляющие компоненты, результат. Данная модель основана на специфике предмета «Иностранный язык» и на особенностях организации учебно-воспитательного процесса на основе инклюзивного обучения. In the article the model of organization the educational process of foreign language in inclusive classroom was worked out. The factors of its effectiveness, components and result were singled out. This model is based on the specifics of subject “Foreign language” and on the specifics organization of the inclusive educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4607
ISSN: 2311-1305
Розташовується у зібраннях:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Казачінер О.С. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ .pdf289.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.