Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4607
Title: Організація навчально-виховного процесу з іноземної мови в інклюзивному класі
Other Titles: Организация учебно-воспитательного процесса по иностранному языку в инклюзивном классе
Organization of educational process of teaching foreign languages in inclusive classroom
Authors: Казачінер, О. С.
Казачинер, Е. С.
Kazachiner, O.
Keywords: навчально-виховний процес
інклюзивна освіта
інклюзивний клас
іноземна мова
учебно-воспитательный процесс
инклюзивное обучение
инклюзивный класс
иностранный язык
educational process
inclusive teaching
inclusive classroom
foreign language
Issue Date: 2015
Publisher: Гуманитарно-педагогическая академия (филиал) Крымского федерального университета имени В. И. Вернадского
Citation: Казачінер О. С. Організація навчально-виховного процесу з іноземної мови в інклюзивному класі / О. С. Казачінер // Проблемы современного педагогического образования / Крым. фед. ун-т им. В. И. Вернадского. – Ялта , 2015. – Вип. № 48-4. – С. 72–79.
Abstract: У статті розроблено модель організації навчально-виховного процесу з іноземної мови в інклюзивному класі. Виділено чинники її ефективності, складові компоненти, результат. Подана модель ґрунтується на специфіці предмету «Іноземна мова» й на особливостях організації навчально-виховного процесу на засадах інклюзивної освіти. В статье разработана модель организации учебно-воспитательного процесса по иностранному языку в инклюзивном классе. Выделены факторы ее эффективности, составляющие компоненты, результат. Данная модель основана на специфике предмета «Иностранный язык» и на особенностях организации учебно-воспитательного процесса на основе инклюзивного обучения. In the article the model of organization the educational process of foreign language in inclusive classroom was worked out. The factors of its effectiveness, components and result were singled out. This model is based on the specifics of subject “Foreign language” and on the specifics organization of the inclusive educational process.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4607
ISSN: 2311-1305
Appears in Collections:Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.