Розвиток інклюзивних умінь учителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти в ході педагогічного експеременту

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2017
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Херсонський державний університет
Анотація
У статті порушено проблему розвитку інклюзивних умінь учителів філологічних дисциплін як не­обхідної умови сьогодення. Визначено перелік інклюзивних умінь, якими має оволодіти сучасний учи­тель мов і літератури. У ході педагогічного експерименту здійснено аналіз даних анкети, за допомогою якої вчителі самостійно визначали власний рівень сформованості професійних умінь щодо навчання дітей із особливими освітніми потребами. В статье затронута проблема развития инклюзивных умений учителей филологических дисциплин как необходимого условия сегодняшнего дня. Определены инклюзивные умения, которыми должен овладеть современный учитель языков и литературы. В ходе педагогического эксперимента проведен анализ данных анкеты, с помощью которой учителя самостоятельно определяли собственный уровень сформированности профессиональных умений обучать детей с особыми образовательными потребно­стями. The article raises the problem of development the inclusive skills of philological disciplines teachers as anecessary condition of nowadays. The author identified a list of inclusive skills that a modem language teacher and a teacher of literature should master. During the pedagogical experiment, the data of the questionnaire was analyzed, with the help of which teachers independently determined their own level of professional skills formation for teaching children with special educational needs.
Опис
Ключові слова
інклюзивна компетентність, інклюзивні вміння, розвиток інклюзивних умінь, учи­тель філологічних дисциплін, післядипломна освіта, педагогічний експеримент, инклюзивная компетентность, инклюзивные умение, развитие инклюзивных умений, учитель филологических дисциплин, последипломное образование, педагогический эксперимент, inclusive competence, inclusive skills, development o f inclusive skills, philology teacher, postgraduate education, pedagogical experiment
Цитування
Казачінер О. С. Розвиток інклюзивних умінь учителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти в ході педагогічного експеременту / О. С. Казачінер // Педагогічні науки : зб. наук. пр. / Херсон. держ. ун-т ; [голов. ред. Л. А. Пермінова]. – Херсон : Гельветика, 2017. – Вип. 78, т. 3. – С. 124–128.