Кафедра англійської фонетики і граматики : [58] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 58
Issue DateTitleAuthor(s)
2016-10-28Прецедентні інтертекстеми як джерело й аргумент наукової думки (на матеріалі мовознавчого дискурсу)Борисов, В. А.; Borisov, V. A.
2017Promoting communicative language use in the English classroom by adapting materialsOdegova, N. N.; Одегова, Н. М.; Одегова, Н. Н.
2017Квантитативні характеристики порядку слів у сучасних українських наукових текстах (на матеріалі простих двоскладних речень)Шухова, О. О.; Шухова, О. А.; Shukhova, O. A.
2019Теоретико-дискурсивні засади сучасної лінгвістики: актуальні напрями дослідження мовиБорисов, В. А.; Borisov, V. A.
2019ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ХНПУ імені Г. С. СКОВОРОДИ: ІСТОРІЯ І СЬОГОДЕННЯБорисов, В. А.; Князь, Г. О.; Князь, А. А.; Borisov, V. A.; Кnyaz, A. A.
2017Квантитативні характеристики порядку слів у текстах сучасної української наукової літератури (на матеріалі односкладних речень)Шухова, О. О.; Шухова, О. А.; Shukhova, O. A.
2017Квантитативні характеристики порядку слів у художніх прозових текстах сучасних українських авторів (на матеріалі односкладних речень)Шухова, О. О.; Шухова, О. А.; Shukhova, O. A.
2017Типові ознаки фонетичної інтерференції німецької мови в англійському мовленні майбутніх учителівЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2016Реалізація принципів формування фонетичної компетентності у майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецькоїЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2017Прийоми формування навичок поєднаної вимови у процесі навчання майбутніх учителів англійської мови після німецькоїЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2017Послідовність уведення звуків у процесі навчання майбутніх учителів англійської мови після німецькоїЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2017Підсистема вправ для формування професійної фонетичної компетентності в англійській мові після німецькоїЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2016ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ ПІСЛЯ НІМЕЦЬКОЇЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, O. A.
2017Особливості процесу врахування першої іноземної мови у навчанні майбутніх учителів вимови другої іноземноїЧухно, О. А.; Чухно, Е. А.; Chukhno, О. A.
2017-10-19USING SPELLING ACTIVITIES FOR OVERCOMING DYSGRAPHIA IN ENGLISH AS THE FOREIGN LANGUAGEPerlova, V. V.; Перлова, В. В.
2017Improving Students’ Phonetic Memory Using RhythmPerlova, V. V.; Перлова, В. В.
2017Епістолярний дискурс як віддзеркалення мовної особистостіНевська, Ю. В.; Невская, Ю. В.; Nevska, Yu. V.
2014-09-05Наукове осмислення української мови як інтелектуальної діяльності людини в ХІХ стБорисов, В. А.; Borisov, V. A.
2019-07-19Дискурсиви в епістолярії М. Куліша : комунікативно-прагматичний вимірНевська, Ю. В.; Невская, Ю. В.; Nevska, Yu. V.
2017Актуалізація комунікативного смислу «страх» в англомовних й україномовних текстах (на матеріалі оповідань про привидів)Сазонова, Я. Ю.; Sazonova, Yа. Yu.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 58