Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4598
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеребряннікова, Є. П.-
dc.contributor.authorСеребрянникова, Е. П.-
dc.contributor.authorSerebriannikova, Ye.-
dc.date.accessioned2021-04-09T08:31:25Z-
dc.date.available2021-04-09T08:31:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСеребряннікова Є. П. Коментоване письмо як один із методичних прийомів корекції порушень писемного мовлення у дітей молодшого шкільного віку / Є. П. Серебряннікова // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 307–311.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4598-
dc.description.abstractУ статті розглянуто методичний прийом "коментоване письмо", як один з ефективних видів логопедичної роботи щодо подолання порушень писемного мовлення у молодших школярів, який може використовувати вчитель-логопед під час проведення корекційної роботи, доведено його ефективність. В статье рассмотрен методический прием "комментируемое письмо", как один из эффективных видов логопедической работы по преодолению нарушений письменной речи у младших школьников, который может использовать учитель-логопед во время проведения коррекционной работы, доказана его эффективность. The article considers the methodical method of "commented letter" as one of the effective types of speech therapy work to overcome speech disorders in primary school children, which can be used by a speech therapist during correctional work, proved its effectiveness.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA.UTF-8
dc.subjectінклюзивна форма навчанняuk_UA.UTF-8
dc.subjectпорушення писемного мовленняuk_UA.UTF-8
dc.subjectкоментоване письмоuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагістерські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectдети с особыми образовательными потребностямиuk_UA.UTF-8
dc.subjectинклюзивная форма обученияuk_UA.UTF-8
dc.subjectнарушения письменной речиuk_UA.UTF-8
dc.subjectкомментируемое письмоuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагистерские работыuk_UA.UTF-8
dc.subjectchildren with special educational needsuk_UA.UTF-8
dc.subjectinclusive form of educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectviolation of written speechuk_UA.UTF-8
dc.subjectannotated letteruk_UA.UTF-8
dc.subjectmaster's workuk_UA.UTF-8
dc.titleКОМЕНТОВАНЕ ПИСЬМО ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДИЧНИХ ПРИЙОМІВ КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeКОММЕНТИРУЕМОЕ ПИСЬМО КАК ОДИН ИЗ МЕТОДИЧЕСКИХ ПРИЕМОВ КОРЕКЦИИ НАРУШЕНИЙ ПИСЬМЕННОЙ РЕЧИ У ДЕТЕЙ МЛАДШЕГО ШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТАuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeCOMMENTED LETTER AS ONE OF THE METHODS CORRECTION OF WRITTEN SPEECH DISORDERS IN CHILDREN JUNIOR SCHOOL AGEuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.