Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4598
Назва: КОМЕНТОВАНЕ ПИСЬМО ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДИЧНИХ ПРИЙОМІВ КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Інші назви: КОММЕНТИРУЕМОЕ ПИСЬМО КАК ОДИН ИЗ МЕТОДИЧЕСКИХ ПРИЕМОВ КОРЕКЦИИ НАРУШЕНИЙ ПИСЬМЕННОЙ РЕЧИ У ДЕТЕЙ МЛАДШЕГО ШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА
COMMENTED LETTER AS ONE OF THE METHODS CORRECTION OF WRITTEN SPEECH DISORDERS IN CHILDREN JUNIOR SCHOOL AGE
Автори: Серебряннікова, Є. П.
Серебрянникова, Е. П.
Serebriannikova, Ye.
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами
інклюзивна форма навчання
порушення писемного мовлення
коментоване письмо
магістерські роботи
дети с особыми образовательными потребностями
инклюзивная форма обучения
нарушения письменной речи
комментируемое письмо
магистерские работы
children with special educational needs
inclusive form of education
violation of written speech
annotated letter
master's work
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Серебряннікова Є. П. Коментоване письмо як один із методичних прийомів корекції порушень писемного мовлення у дітей молодшого шкільного віку / Є. П. Серебряннікова // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 307–311.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто методичний прийом "коментоване письмо", як один з ефективних видів логопедичної роботи щодо подолання порушень писемного мовлення у молодших школярів, який може використовувати вчитель-логопед під час проведення корекційної роботи, доведено його ефективність. В статье рассмотрен методический прием "комментируемое письмо", как один из эффективных видов логопедической работы по преодолению нарушений письменной речи у младших школьников, который может использовать учитель-логопед во время проведения коррекционной работы, доказана его эффективность. The article considers the methodical method of "commented letter" as one of the effective types of speech therapy work to overcome speech disorders in primary school children, which can be used by a speech therapist during correctional work, proved its effectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4598
Розташовується у зібраннях:Кафедра спеціальної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Серебряннікова Є.П. Методики та прийоми подолання дисграфії.pdf993.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.