Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4598
Title: КОМЕНТОВАНЕ ПИСЬМО ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДИЧНИХ ПРИЙОМІВ КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Other Titles: КОММЕНТИРУЕМОЕ ПИСЬМО КАК ОДИН ИЗ МЕТОДИЧЕСКИХ ПРИЕМОВ КОРЕКЦИИ НАРУШЕНИЙ ПИСЬМЕННОЙ РЕЧИ У ДЕТЕЙ МЛАДШЕГО ШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА
COMMENTED LETTER AS ONE OF THE METHODS CORRECTION OF WRITTEN SPEECH DISORDERS IN CHILDREN JUNIOR SCHOOL AGE
Authors: Серебряннікова, Є. П.
Серебрянникова, Е. П.
Serebriannikova, Ye.
Keywords: діти з особливими освітніми потребами
інклюзивна форма навчання
порушення писемного мовлення
коментоване письмо
магістерські роботи
дети с особыми образовательными потребностями
инклюзивная форма обучения
нарушения письменной речи
комментируемое письмо
магистерские работы
children with special educational needs
inclusive form of education
violation of written speech
annotated letter
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Серебряннікова Є. П. Коментоване письмо як один із методичних прийомів корекції порушень писемного мовлення у дітей молодшого шкільного віку / Є. П. Серебряннікова // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 307–311.
Abstract: У статті розглянуто методичний прийом "коментоване письмо", як один з ефективних видів логопедичної роботи щодо подолання порушень писемного мовлення у молодших школярів, який може використовувати вчитель-логопед під час проведення корекційної роботи, доведено його ефективність. В статье рассмотрен методический прием "комментируемое письмо", как один из эффективных видов логопедической работы по преодолению нарушений письменной речи у младших школьников, который может использовать учитель-логопед во время проведения коррекционной работы, доказана его эффективность. The article considers the methodical method of "commented letter" as one of the effective types of speech therapy work to overcome speech disorders in primary school children, which can be used by a speech therapist during correctional work, proved its effectiveness.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4598
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.