Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4594
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПримаченко, О. А.-
dc.contributor.authorПримаченко, Е. А.-
dc.contributor.authorPrymachenko, O.-
dc.date.accessioned2021-04-09T07:17:13Z-
dc.date.available2021-04-09T07:17:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПримаченко О. А. Особливості фонетико-фонематичного компонента мовленнєвої діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / О. А. Примаченко // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 290–294.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4594-
dc.description.abstractВ статті розглянуто особливості фонетико-фонематичного компонента мовленнєвої діяльності дітей з інтелектуальними порушеннями. Аналіз результатів дослідження показує, що дітям з інтелектуальними порушеннями притаманні вторинні парціальні порушення фонематичного сприймання, зумовлені порушенням процесу фонематичного аналізу й синтезу, в основу яких покладенні психічні процеси, рівень їх розвитку не відповідає показникам норми. В статье рассмотрены особенности фонетико-фонематического компонента речевой деятельности детей с интеллектуальными нарушениями. Анализ результатов исследования показывает, что детям с интеллектуальными нарушениями присущи вторичные частичные нарушения фонематического восприятия, обусловленные нарушением процесса фонематического анализа и синтеза, в основе которых лежат психические процессы, уровень их развития не соответствует показателям нормы. The article considers the features of phonetic-phonemic component of speech activity of children with intellectual disabilities. Analysis of the results of the study shows that children with intellectual disabilities disorders are characterized by secondary partial phonemic disorders perceptions caused by the violation of the process of phonemic analysis and synthesis, which are based on mental processes, the level of their development does not correspond indicators of the norm.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectдіти з легкими інтелектуальними порушеннямиuk_UA.UTF-8
dc.subjectрозвиток мовленняuk_UA.UTF-8
dc.subjectфонетико-фонематичний компонент мовленнєвої діяльностіuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагістерські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectдети с легкими интеллектуальными нарушениямиuk_UA.UTF-8
dc.subjectразвитие речиuk_UA.UTF-8
dc.subjectфонетико-фонематический компонент речевой деятельностиuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагистерские работыuk_UA.UTF-8
dc.subjectchildren with mild intellectual disabilitiesuk_UA.UTF-8
dc.subjectspeech developmentuk_UA.UTF-8
dc.subjectphonetic-phonemic component of speech activityuk_UA.UTF-8
dc.subjectmaster's workuk_UA.UTF-8
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОГО КОМПОНЕНТА МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeОСОБЕННОСТИ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧЕСКОГО КОМПОНЕНТА РЕЧЕВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ С ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫМИ НАРУШЕНИЯМИuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeFEATURES OF THE PHONETIC-PHONEMATIC COMPONENT SPEECH ACTIVITY OF JUNIOR SCHOOLCHILDREN WITH INTELLECTUAL DISORDERSuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.