Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4594
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОГО КОМПОНЕНТА МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Інші назви: ОСОБЕННОСТИ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧЕСКОГО КОМПОНЕНТА РЕЧЕВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ С ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫМИ НАРУШЕНИЯМИ
FEATURES OF THE PHONETIC-PHONEMATIC COMPONENT SPEECH ACTIVITY OF JUNIOR SCHOOLCHILDREN WITH INTELLECTUAL DISORDERS
Автори: Примаченко, О. А.
Примаченко, Е. А.
Prymachenko, O.
Ключові слова: діти з легкими інтелектуальними порушеннями
розвиток мовлення
фонетико-фонематичний компонент мовленнєвої діяльності
магістерські роботи
дети с легкими интеллектуальными нарушениями
развитие речи
фонетико-фонематический компонент речевой деятельности
магистерские работы
children with mild intellectual disabilities
speech development
phonetic-phonemic component of speech activity
master's work
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Примаченко О. А. Особливості фонетико-фонематичного компонента мовленнєвої діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / О. А. Примаченко // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 290–294.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто особливості фонетико-фонематичного компонента мовленнєвої діяльності дітей з інтелектуальними порушеннями. Аналіз результатів дослідження показує, що дітям з інтелектуальними порушеннями притаманні вторинні парціальні порушення фонематичного сприймання, зумовлені порушенням процесу фонематичного аналізу й синтезу, в основу яких покладенні психічні процеси, рівень їх розвитку не відповідає показникам норми. В статье рассмотрены особенности фонетико-фонематического компонента речевой деятельности детей с интеллектуальными нарушениями. Анализ результатов исследования показывает, что детям с интеллектуальными нарушениями присущи вторичные частичные нарушения фонематического восприятия, обусловленные нарушением процесса фонематического анализа и синтеза, в основе которых лежат психические процессы, уровень их развития не соответствует показателям нормы. The article considers the features of phonetic-phonemic component of speech activity of children with intellectual disabilities. Analysis of the results of the study shows that children with intellectual disabilities disorders are characterized by secondary partial phonemic disorders perceptions caused by the violation of the process of phonemic analysis and synthesis, which are based on mental processes, the level of their development does not correspond indicators of the norm.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4594
Розташовується у зібраннях:Кафедра спеціальної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Примаченко О.А. Особливості фонетико-фонематичного компонента.pdf994.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.