Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4551
Назва: ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ МОНТЕССОРІ – ТЕРАПІЇ У СЕНСОРНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ІЗ ЗПР
Інші назви: ПРИМЕНЕНИЕ ЭЛЕМЕНТОВ МОНТЕССОРИ - ТЕРАПИИ В СЕНСОРНОМ ВОСПИТАНИИ ДЕТЕЙ С ЗПР
APPLICATION OF MONTESSOR ELEMENTS - THERAPY IN TO THE SENSORY EDUCATION OF CHILDREN WITH ADHD
Автори: Катріч, А. М.
Катрич, А. Н.
Katrich, A.
Ключові слова: діти із ЗПР
сенсорне виховання
Монтессорі - терапія
орієнтовно-дослідницька діяльність
магістерські роботи
дети с ЗПР
сенсорное воспитание
Монтессори - терапия
ориентировочно-исследовательская деятельность
магистерские работы
children with BPD
sensory education
Montessori - therapy
tentative research activities
master's work
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Катріч А. М. Застосування елементів Монтессорі – терапії у сенсорному вихованні дітей із ЗПР / А. М. Катріч // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 143–149.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються результати дослідження щодо сформованості еталонних уявлень (кольору, величини, форми) у дошкільників із затримкою психічного розвитку (ЗПР), представлені рівні розвитку сенсорних еталонів та визначені основні напрямки роботи з розвитку сенсорних еталонів у дітей старшого дошкільного віку із ЗПР, методами Монтессорі - терапії з використанням Монтессорі-матеріалів. В статье анализируются результаты исследования сформированности эталонных представлений (цвета, величины, формы) у детей с задержкой психического развития (ЗПР), представлены уровни развития сенсорных эталонов и определены основные направления работы по развитию сенсорных эталонов у детей старшего дошкольного возраста с ЗПР, методами Монтессори - терапии с использованием Монтессори-материалов. The article analyzes the results of the study on the formation reference representations (color, size, shape) in preschoolers with a delay mental development (IMF), the levels of development of sensory standards and identified the main areas of work on the development of sensory standards in children senior preschool age with IMF, Montessori methods - therapy with using Montessori materials.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4551
Розташовується у зібраннях:Кафедра спеціальної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Катріч А.М. Застосування елементів Монтессорі.pdf1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.