Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4551
Title: ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ МОНТЕССОРІ – ТЕРАПІЇ У СЕНСОРНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ІЗ ЗПР
Other Titles: ПРИМЕНЕНИЕ ЭЛЕМЕНТОВ МОНТЕССОРИ - ТЕРАПИИ В СЕНСОРНОМ ВОСПИТАНИИ ДЕТЕЙ С ЗПР
APPLICATION OF MONTESSOR ELEMENTS - THERAPY IN TO THE SENSORY EDUCATION OF CHILDREN WITH ADHD
Authors: Катріч, А. М.
Катрич, А. Н.
Katrich, A.
Keywords: діти із ЗПР
сенсорне виховання
Монтессорі - терапія
орієнтовно-дослідницька діяльність
магістерські роботи
дети с ЗПР
сенсорное воспитание
Монтессори - терапия
ориентировочно-исследовательская деятельность
магистерские работы
children with BPD
sensory education
Montessori - therapy
tentative research activities
master's work
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Катріч А. М. Застосування елементів Монтессорі – терапії у сенсорному вихованні дітей із ЗПР / А. М. Катріч // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 143–149.
Abstract: У статті аналізуються результати дослідження щодо сформованості еталонних уявлень (кольору, величини, форми) у дошкільників із затримкою психічного розвитку (ЗПР), представлені рівні розвитку сенсорних еталонів та визначені основні напрямки роботи з розвитку сенсорних еталонів у дітей старшого дошкільного віку із ЗПР, методами Монтессорі - терапії з використанням Монтессорі-матеріалів. В статье анализируются результаты исследования сформированности эталонных представлений (цвета, величины, формы) у детей с задержкой психического развития (ЗПР), представлены уровни развития сенсорных эталонов и определены основные направления работы по развитию сенсорных эталонов у детей старшего дошкольного возраста с ЗПР, методами Монтессори - терапии с использованием Монтессори-материалов. The article analyzes the results of the study on the formation reference representations (color, size, shape) in preschoolers with a delay mental development (IMF), the levels of development of sensory standards and identified the main areas of work on the development of sensory standards in children senior preschool age with IMF, Montessori methods - therapy with using Montessori materials.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4551
Appears in Collections:Кафедра спеціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Катріч А.М. Застосування елементів Монтессорі.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.