КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ ЗВУКОВИМОВИ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2020
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Предстaвленo результати розробки та апробації системи корекційно-педагогічної роботи з розвитку звуковимови у дошкільнят з порушенням слуху. Сформульовано основні задачі та визначено зміст етапів корекційної роботи. Предстaвлены результаты разработки и апробации системы коррекционно педагогической работы по развитию звукопроизношения у дошкольников с нарушением слуха. Сформулированы основные задачи и определены содержание этапов коррекционной работы. The results of development and testing of the correctional system are presented. pedagogical work on the development of sound pronunciation in preschool children with hearing impairment. The main tasks are formulated and the content of the stages of correctional work is determined.
Опис
Ключові слова
усне мовлення, діти з порушенням слуху, принципи корекції, магістерські роботи, устная речь, дети с нарушением слуха, принципы коррекции, магистерские работы, oral speech, children with hearing impairment, principles of correction, master's work
Цитування
Мироненко А. В. Комплексний підхід до розвитку звуковимови у дітей з порушенням слуху / А. В. Мироненко // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 218–224.