ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЛОГОРИТМІЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ІІІ РІВНЯ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2020
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглядаються особливості проведення логоритмічних занять в процесі корекції та формування мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня. В статье рассматриваются особенности проведения логоритмических занятий в процессе коррекции и формирования речи у детей старшего дошкольного возраста с ОНР III уровня. The article discusses the features of conducting logorhythmic classes in the process of correction and formation of speech in older preschool children with OHP level III.
Опис
Ключові слова
логоритмічні заняття, темп, ритм, діти з загальним недорозвитком мовлення, магістерські роботи, логоритмические занятия, дети с общим недоразвитием речи, магистерские работы, logo-rhythmic activities, pace, rhythm, children with general speech underdevelopment, master's work
Цитування
Біляніна В. М. Особливості проведення логоритмічних занять з дітьми дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня / В. М. Біляніна // Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.), Т. Ю. Маркіна, Л. Є. Перетяга]. – Харків : ХНПУ, 2020. – С. 24–29.