Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4513
Title: Методика формування мовної особистості на уроках розвитку зв'язного мовлення в 10 класі
Other Titles: Методика формирования языковой личности на уроках развития связной речи в 10 классе
Methods of formation of language personality in lessons of development of coherent speech in 10 class
Authors: Коваль, О. М.
Коваль, А. М.
Koval, О. М.
Keywords: мовна особистість
уроки українсько мови
зв'язне мовлення
студентські роботи
языковая индивидуальностьь
уроки украинского язіка
связная речь
студенческие работы
linguistic personality
Ukrainian language lessons
coherent speech
student work
Issue Date: 29-Apr-2020
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Коваль О. М. Методика формування мовної особистості на уроках розвитку зв'язного мовлення в 10 класі / О. М. Коваль // Філологія ХХІ століття : зб. наук. пр. студентства й наук. молоді за матеріалами Х Всеукр. наук.-практ. конф. студентства й наук. молоді, Харків, 29 квіт. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: К. Ю. Голобородько (голов. ред) та ін.]. – Харків, 2020. – С. 37–39.
Abstract: Реформи в українській освіті націлені на виховання національно свідомої, усебічно розвиненої особистості, яка готова до активної життєдіяльності в умовах сьогодення, яка не тільки знає мову, а й вільно користується нею з урахуванням різноманітних ситуацій і дотриманням культури спілкування. Тому організація процесу навчання української мови потребує переосмислення відповідно до запитів суспільства та напрямів розвитку мовної освіти. Реформы в украинском образовании нацелены на воспитание национально сознательной, всесторонне развитой личности, готовой к активной жизнедеятельности в условиях, который не только знает язык, но и свободно пользуется им с учетом различных ситуаций и соблюдением культуры общения. Поэтому организация процесса обучения украинскому языку требует переосмысления в соответствии с запросами общества и направлений развития языкового образования. Reforms in Ukrainian education are aimed at fostering a nationally conscious, comprehensively developed personality, ready for active life in conditions that not only knows the language, but also freely uses it, taking into account various situations and respecting the culture of communication. Therefore, the organization of the process of teaching the Ukrainian language requires rethinking in accordance with the needs of society and the directions of development of language education.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4513
Appears in Collections:Кафедра українознавства і лінгводидактики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.