Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/437
Title: ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІ ПРАКТИКИ УКРАЇНСЬКИХ ВИШІВ : ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Authors: Бережна, С. В.
Berezhna, S. V.
Keywords: дистанційне навчання
освітні практики
вищі навчальні заклади України
дистанционное обучение
образовательные практики
высшие учебные заведения Украины
distance learning
educational practice
higher educational institutions of Ukraine
Issue Date: 2014
Publisher: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди
Citation: Бережна С. В. Впровадження системи дистанційного навчання в освітні практики українських вишів : проблеми та перспективи / С. В. Бережна // Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільствознавчих дисциплін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Вітєбський держ. ун-т ім. П. М. Машерова: іст. ф-т, ІППО КМПУ ім. Б. Д. Грінченка ; [упоряд. Г. Г. Яковенко]. – Харків : ХНПУ, 2014. – Вип. 6. – С. 3–6.
Abstract: В статті обґрунтовано необхідність широкого впровадження дистанційного навчання у вищі навчальні заклади України. Надано порівняльний аналіз економічної, соціальної та суспільної доцільності функціонування дистанційної освіти на прикладі провідних країн світу (США, Велика Британія, Франція, Польща, тощо). Зроблено висновки щодо доцільності впровадження дистанційного навчання в сучасні українські вищі. В статье обоснована необходимость широкого внедрения дистанционного обучения в высшие учебные заведения Украины. Дан сравнительный анализ экономической, социальной и общественной целесообразности функционирования дистанционного образования на примере ведущих стран мира (США, Великобритания, Франция, Польша и т.д.). Сделаны выводы о целесообразности внедрения дистанционного обучения в современные украинские вузы. In the article the need for broad implementation of distance learning in higher educational institutions of Ukraine. Provided by comparative analysis of the economic, social and public usefulness of distance education as an example of leading countries (USA, UK, France, Poland, etc.). The conclusions on the feasibility of implementation of distance learning in modern Ukrainian higher.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/437
Appears in Collections:Кафедра суспільно-правових дисциплін і менеджменту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бережна С. В..pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.