Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/424
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Т. В.-
dc.date.accessioned2017-03-17T11:05:24Z-
dc.date.available2017-03-17T11:05:24Z-
dc.date.issued2016-10-28-
dc.identifier.citationІванова Т. В. Фізкультхвилинка як спосіб рефлексії на уроках історії / Т. В. Іванова // Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільствознавчих дисциплін : матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, Вітєбський держ. ун-т ім. П. М. Машерова: іст. ф-т, Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; [упоряд. Г. Г. Яковенко]. – Харків : ХНПУ, 2016. – Вип. 8. – С. 210–212.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/424-
dc.description.abstractУ роботі розглядається використання фізкультхвилинки на уроках історії, яка допомогає вчителю підтримувати здоров’я дитини. Розглядається новий спосіб проведення фізкультпауз, за допомогою якої вчитель допоможе засвоїти, закріпити та перевірити здобуті знання дитиною під час вивчення нового історичного матеріалу. В работе рассматривается использование физкультминутки на уроках истории, которая помогает учителю поддерживать здоровье ребенка. Рассматривается новый способ проведения физкультпаузы, с помощью которой учитель поможет усвоить, закрепить и проверить полученные знания ребенком во время изучения нового исторического материала. This paper examines the use of the gymnastic minute history lessons which helps the teacher to maintain the health of the child. Discusses a new way of carrying out fitness breaks, which will help the teacher to learn, to consolidate and test the acquired knowledge by the child while learning new historical material.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХНПУ ім. Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectфізкультхвилинкаuk_UA.UTF-8
dc.subjectфізкультпаузаuk_UA.UTF-8
dc.subjectурок історіїuk_UA.UTF-8
dc.subjectновий матеріалuk_UA.UTF-8
dc.subjectздоров’яuk_UA.UTF-8
dc.subjectстудентські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectфизкультминуткаuk_UA.UTF-8
dc.subjectфизкультпаузаuk_UA.UTF-8
dc.subjectурок историиuk_UA.UTF-8
dc.subjectновый материалuk_UA.UTF-8
dc.subjectздоровьеuk_UA.UTF-8
dc.subjectстуденческие работыuk_UA.UTF-8
dc.subjectphysical a minuteuk_UA.UTF-8
dc.subjectphysical breakuk_UA.UTF-8
dc.subjecthistory lessonuk_UA.UTF-8
dc.subjectnew materialuk_UA.UTF-8
dc.subjecthealthuk_UA.UTF-8
dc.subjectstudent workuk_UA.UTF-8
dc.titleФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ЯК СПОСІБ РЕФЛЕКСІЇ НА УРОКАХ ІСТОРІЇuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра всесвітньої історії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Т. В..pdf1.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.