Роль педагогічної науки в модернізації сучасної освіти та українського суспільства

Анотація
Надважливими завданнями української держави є модернізація, удосконалення її розмаїтого простору, побудова нового, сучасного, високотехнологічного суспільства, виховання громадянина, здатного якісно, професійно та відповідально вирішувати всі завдання, відповідати викликам часу. Розвиток нових технологій, здатних забезпечити вихід країни на рівень розвинутих країн світу, є лише однією складовою модернізації. Інша, не менш важлива, соціокультурна модернізація, розширює горизонти суспільної перебудови, зокрема завдання соціального розвитку, торкається сфери людських взаємин, наголошує на завжди актуальних питаннях формування громадянського суспільства, здатного висувати і вирішувати складні проблеми соціального й духовного розвитку своїх громадян на основі загальновизнаних норм людської моралі. Важны задачами украинского государства является модернизация, усовершенствование ее разнообразного пространства, построение нового, современного, высокотехнологичного общества, воспитания гражданина, способного качественно, профессионально и ответственно решать все задачи, отвечать вызовам времени. Развитие новых технологий, способных обеспечить выход страны на уровень развитых стран мира, является лишь одной составляющей модернизации. Другая, не менее важная, социокультурная модернизация, расширяет горизонты общественного переустройства, в частности задачи социального развития, касается сферы человеческих отношений, подчеркивает всегда актуальным вопросам формирования гражданского общества, способного выдвигать и решать сложные проблемы социального и духовного развития своих граждан на основе общепризнанных норм человеческой морали. The most important tasks of the Ukrainian state are modernization, improvement of its diverse space, construction of a new, modern, high-tech society, education of a citizen capable of qualitatively, professionally and responsibly solving all tasks, meeting the challenges of time. The development of new technologies that can ensure the country's entry into the level of developed countries is only one component of modernization. Another, no less important, socio-cultural modernization, expands the horizons of social restructuring, in particular the task of social development, affects the sphere of human relations, emphasizes the ever-relevant issues of civil society, able to raise and solve complex problems of social and spiritual development of its citizens. morality.
Опис
Ключові слова
педагогічна наука, суспільство, культура, модернізація освіти, педагогическая наука, общество, культура, модернизация образования, pedagogical science, society, culture, modernization of education
Цитування
Прокопенко І. Ф. Роль педагогічної науки в модернізації сучасної освіти та українського суспільства / І. Ф. Прокопенко, Ю. Д. Бойчук // Новий колегіум : наук. інформ. журн. – 2019 (97). – №3. – С.4–12.