ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ЯК СПОСІБ РЕФЛЕКСІЇ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2016-10-28
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНПУ ім. Г. С. Сковороди
Анотація
У роботі розглядається використання фізкультхвилинки на уроках історії, яка допомогає вчителю підтримувати здоров’я дитини. Розглядається новий спосіб проведення фізкультпауз, за допомогою якої вчитель допоможе засвоїти, закріпити та перевірити здобуті знання дитиною під час вивчення нового історичного матеріалу. В работе рассматривается использование физкультминутки на уроках истории, которая помогает учителю поддерживать здоровье ребенка. Рассматривается новый способ проведения физкультпаузы, с помощью которой учитель поможет усвоить, закрепить и проверить полученные знания ребенком во время изучения нового исторического материала. This paper examines the use of the gymnastic minute history lessons which helps the teacher to maintain the health of the child. Discusses a new way of carrying out fitness breaks, which will help the teacher to learn, to consolidate and test the acquired knowledge by the child while learning new historical material.
Опис
Ключові слова
фізкультхвилинка, фізкультпауза, урок історії, новий матеріал, здоров’я, студентські роботи, физкультминутка, физкультпауза, урок истории, новый материал, здоровье, студенческие работы, physical a minute, physical break, history lesson, new material, health, student work
Цитування
Іванова Т. В. Фізкультхвилинка як спосіб рефлексії на уроках історії / Т. В. Іванова // Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільствознавчих дисциплін : матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, Вітєбський держ. ун-т ім. П. М. Машерова: іст. ф-т, Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; [упоряд. Г. Г. Яковенко]. – Харків : ХНПУ, 2016. – Вип. 8. – С. 210–212.