Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4154
Title: PATTERN RECOGNITION: PHYSICAL EXERCISES MODES DURING MOTOR SKILLS DEVELOPMENT IN GIRLS AGED 14
Other Titles: РОЗПІЗНАННЯ ОБРАЗІВ: РЕЖИМИ ВИКОНАННЯ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ НАВИЧОК У ДІВЧАТ 14 РОКІВ
РАСПОЗНАВАНИЕ ОБРАЗОВ: РЕЖИМЫ ВЫПОЛНЕНИЯ ФИЗИЧЕСКИХ УПРАЖНЕНИЙ В ПРОЦЕССЕ ФОРМИРОВАНИЯ ДВИГАТЕЛЬНЫХ НАВЫКОВ У ДЕВОЧЕК 14 ЛЕТ
Authors: Kapkan, O.
Khudolii, O.
Bartík, P.
Капкан, О. О.
Худолій, О. М.
Бартік, П.
Капкан, Е. А.
Худолей, О. Н.
Бартик, П.
Keywords: discriminant analysis
series of training tasks
programmed learning
girls
дискримінантний аналіз
серії навчальних завдань
програмоване навчання
дівчата
дискриминантный анализ
серии учебных заданий
программированное обучение
девочки
Issue Date: 2018
Publisher: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОВС"
Citation: Kapkan O. Pattern Recognition: Physical Exercises Modes During Motor Skills Development in Girls Aged 14 / O. Kapkan, O. Khudolii, P. Bartík // Теорія та методика фізичного виховання. – 2018. – Т. 18, № 4. – С. 167–174.
Abstract: Te study objective is to determine physical exercises modes when developing motor skills in girls aged 14. Визначино режими виконання фізичних вправ у процесі формування рухових навичок у дівчат 14 років. Определины режимы выполнения физических упражнений в процессе формирования двигательных навыков у девочек 14 лет.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4154
ISSN: 1993-7989 (print)
1993-7997 (online)
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kapkan O., Khudolii, O. pdf494.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.