Experimental аnalysis of the сulture of scientific research among trainee music teachers in the process of professional preparation

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2020
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Cambridge Scholars Publishing
Анотація
Іn research author proved from the fact that scientific and pedagogical justification of a scientific research culture among future music teachers, in terms of its content and structural and functional components, should become a theoretical foundation for the development of a scientific research culture among students. Based on the phenomenological analysis, the essence of the culture of scientific research among future music teachers as a complex of socio-pedagogical, scientific, research and artistic values ​​was determined. Together, they represent an integrated set of personal qualities, which reflect the content and procedural characteristics of this culture and are aimed at ensuring the professional realization and creative growth of teachers, researchers, and musicians. They should be able to develop purposefully planned scientific research strategies and a positive attitude to scientific knowledge (pedagogical and artistic) and science in general. Автор дослідження довів, що науково-педагогічне обґрунтування науково-дослідницької культури серед майбутніх учителів музики за своїм змістом та структурно-функціональними компонентами повинно стати теоретичним підґрунтям для розвитку науково-дослідницької культури серед студентів. На основі феноменологічного аналізу було визначено сутність культури наукових досліджень серед майбутніх учителів музики як комплексу соціально-педагогічних, наукових, дослідницьких та художніх цінностей. Разом вони представляють інтегрований набір особистих якостей, які відображають зміст та характеристики цієї культури і спрямовані на забезпечення професійної реалізації та творчого зростання викладачів, дослідників та музикантів. Вони повинні вміти розробляти цілеспрямовано сплановані науково-дослідницькі стратегії та позитивне ставитися до наукових знань (педагогічних та мистецьких) та науки в цілому. Автор исследования доказал, что научно-педагогическое обоснование научно-исследовательской культуры среди будущих учителей музыки по своему содержанию и структурно-функциональными компонентами должно стать теоретическим основанием для развития научно-исследовательской культуры среди студентов. На основе феноменологического анализа определена сущность научно-исследовательской культуры будущих учителей музыки как совокупности социально-педагогических, научных, исследовательских и художественных ценностей. Вместе они представляют собой интегрированный набор личностных качеств, которые отражают содержание и процедурные характеристики этой культуры и нацелены на обеспечение профессиональной реализации и творческого роста учителей, исследователей и музыкантов. Они должны уметь разрабатывать целенаправленно спланированные стратегии научных исследований и позитивно относиться к научным знаниям (педагогическим и художественным) и науке в целом.
Опис
Ключові слова
наукове дослідження, науково-дослідна культура, майбутні вчителі музики, професійна підготовка, научное исследование, научно-исследовательская культура, будущие учителя музыки, профессиональная подготовка, scientific research, research culture, future music teachers, professional training
Цитування
Tusheva V. Experimental аnalysis of the сulture of scientific research among trainee music teachers in the process of professional preparation / V. Tusheva // Individual spirituality in post-nonclassical arts education / еd. O. Oleksiuk. – Cambridge : Cambridge Scholars Publishing, 2020. – P. 155-173.