Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4105
Title: Особливості ансамблевого письма в аспекті тембрової специфіки (на прикладі змішаних ансамблів Й. Брамса)
Other Titles: Особенности ансамблевого письма в аспекте тембровой специфики (на примере смешанных ансамблей И. Брамса)
Features of ensemble writing in terms of timbre specificity (on the example of mixed ensembles by J. Brahms)
Authors: Калашник, М. П.
Смірнова, І. В.
Калашник, М. П.
Смирнова, И. В.
Kalashnyk, M.
Smirnova, І.
Keywords: темброва специфіка
ансамбль
змішані ансамблі
ансамблеве письмо
Брамс Й
тембровая специфика
ансамбль
смешанные ансамбли
ансамблевое письмо
Брамс И
timbre specificity
ensemble
mixed ensembles
ensemble writing
Brahms J.
Issue Date: 2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Калашник М. П. Особливості ансамблевого письма в аспекті тембрової специфіки (на прикладі змішаних ансамблів Й. Брамса): навч.-метод. рек. для самост. роботи студентів за спец. «025 Музичне мистецтво» / М. П. Калашник, І. В. Смірнова. – Харків : ХНПУ, 2021. – 24 с.
Abstract: В методичних рекомендаціях для самостійної роботи студентів вищіх педагогічних навчальних закладів за спецеціальністю «025 Музичне мистецтво» надано аналіз тембрової специфіки й техніки ансамблевого письма в змішаних ансамблях Й. Брамса. В методических рекомендациях для самостоятельной работы студентов высших педагогических учебных заведений по спецециальнистю «025 Музыкальное искусство» дан анализ тембровой специфики и техники ансамблевого письма в смешанных ансамблях И. Брамса. The methodical recommendations for independent work of students of higher pedagogical educational institutions in the specialty "025 Musical Art" provide an analysis of the timbre specifics and techniques of ensemble writing in mixed ensembles by J. Brahms.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4105
Appears in Collections:Кафедра музично-інструментальної підготовки вчителя



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.