Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/408
Title: ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ РИТОРИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВИКЛАДАЧІВ ІСТОРІЇ
Authors: Будянський, Д. В.
Keywords: риторика
риторична культура
лекторська майстерність
викладач історії
риторическая культура
лекторское мастерство
преподаватель истории
rhetoric
rhetorical culture
lecturing skills
history teacher
Issue Date: 28-Oct-2016
Publisher: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди
Citation: Будянський Д. В. До проблеми розвитку риторичної культури викладачів історії / Д. В. Будянський // Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільствознавчих дисциплін : матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, Вітєбський держ. ун-т ім. П. М. Машерова: іст. ф-т, Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; [упоряд. Г. Г. Яковенко]. – Харків : ХНПУ, 2016. – Вип. 8. – С. 21–26.
Abstract: У статті розглянуто окремі аспекти проблеми розвитку риторичної культури педагога. На основі аналізу лекторсько-ораторської діяльності видатних представників історичної науки автором визначено основні складові риторичної культури сучасного викладача історії. Доводиться необхідність розробки педагогічної системи розвитку риторичних якостей викладачів цієї дисципліни як на етапі підготовки до професійної діяльності так і під час її здійснення. В статье рассмотрены отдельные аспекты проблемы развития риторической культуры педагога. На основе анализа лекторско-ораторской деятельности выдающихся представителей исторической науки автором определены основные составляющие риторической культуры современного преподавателя истории. Доказывается необходимость разработки педагогической системы развития риторических качеств преподавателей этой дисциплины как на этапе подготовки к профессиональной деятельности так и во время ее осуществления. The article considers some aspects of the development of the teacher’s rhetorical culture. The author has defined the main components of the modern-history-teacher rhetorical culture based on the analysis of lections and oratorical works of prominent representatives of historical science. The necessity of formulation of the pedagogical system of the development of the history-teacher rhetorical qualities both at the stage of preparation for professional activity and during its implementation is proved.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/408
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Будянський Д. В..pdf2.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.